Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hurtig leveringstid?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Hvor hurtig skal man være i stand til at levere varene fra bestilling til levering, og hvor meget betyder det for kunderne?

De mest normale er vel 1-3 dage, men er der nogle, der har kendskab til undersøgelser, der viser hvor meget det betyder om det er 1-3-5-7 dages levering?

Mvh.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig personligt, så er det et kæmpe minus, hvis mine varer ikke er fremme inden for 1-3 arbejdsdage. De fleste i dag leverer dog også inden for dette tidsrum, så det er jo ikke så tit man støder på at skulle vente en uge, medmindre der er gået et eller andet helt galt. 

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste levere indenfor 1-3 dage og rigtig mange et begyndt at garantere dag til dag levering hvis man bestiller inden et bestemt tidspunkt.

For mig betyder det rigtig meget at leveringstiden er så kort som mulig. Ellers kan jeg sagtens finde på at bestille fra et andet firma.

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Tak for svaret.

Det kunne være spændende, hvis man kunne finde nogle undersøgelse af netop dette. Forsinkede varer genererer jo ofte kundehenvendelser, der tager tid - samt måske endda en utilfredskunde og anmeldelse heraf. Man kan måske sikre sig ved at skrive "1-4 hverdage levering", men spørgsmål er om 4-tallet afskrækker nogle. Ikke at jeg tror det, men en undersøgelse kunne være meget interessant. :)

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror måske et 4-tal ville have større betydning, end man lige forventer faktisk. Det er bare ikke det "normale", og kunne derfor sagtens resultere i at kunden ikke vælger at handle. Men ja, en undersøgelse kunne da være skæg :-) 

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du har nok ret.

4-tallet kan nok virke lidt skræmmende. 1-3 tror jeg fungerer ganske udmærket. :)

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)