Hvor hurtig skal man være i stand til at levere varene fra bestilling til levering, og hvor meget betyder det for kunderne?
De mest normale er vel 1-3 dage, men er der nogle, der har kendskab til undersøgelser, der viser hvor meget det betyder om det er 1-3-5-7 dages levering?
Mvh.
RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk
For mig personligt, så er det et kæmpe minus, hvis mine varer ikke er fremme inden for 1-3 arbejdsdage. De fleste i dag leverer dog også inden for dette tidsrum, så det er jo ikke så tit man støder på at skulle vente en uge, medmindre der er gået et eller andet helt galt.
Det kunne være spændende, hvis man kunne finde nogle undersøgelse af netop dette. Forsinkede varer genererer jo ofte kundehenvendelser, der tager tid - samt måske endda en utilfredskunde og anmeldelse heraf. Man kan måske sikre sig ved at skrive "1-4 hverdage levering", men spørgsmål er om 4-tallet afskrækker nogle. Ikke at jeg tror det, men en undersøgelse kunne være meget interessant. :)
RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk
Tror måske et 4-tal ville have større betydning, end man lige forventer faktisk. Det er bare ikke det "normale", og kunne derfor sagtens resultere i at kunden ikke vælger at handle. Men ja, en undersøgelse kunne da være skæg :-)