Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-system til vikar håndtering i vikarbureau.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg søger et system til håndtering af vikarer, hvor vi som vikarbureau leverer vikarløsninger til forskellige virksomheder/kommuner/regioner etc.

Systemet skal have en brugerflade til vikarerne hvor de kan have en profil med faglige kompetencer, geografi, osv.
En brugerflade til os som vikarbureau, hvor vi kan lægge vikarjobs ud og hvor vikarer med matchende kompetencer/geografi/etc får en notifikation.
En tilhørende app vil være et stort plus, men ikke et endegyldigt krav.
Systemet skal kunne håndtere sikker transfor af personlige oplysninger, straffeattester etc.
Simpel og brugervenlig logistikløsning ift underskrifter (gerne underskrivning med nemID eller lign løsning der ikke kræver print/scan/mail.

Vi har en række andre ønsker til systemet, men ovenstående er "need to have" og resten "nice to have" :)

Hastighed og brugevenlighed for vikarerne er et væsentligt konkurrenceparameter for os.

Hvad findes der er gode systemer til opgaven?

Pft.

mvh Christian
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle forskellige løsninger, og en hurtig googlesøgning giver følgende: https://www.vikarprogram.dk/

Har du overvejet den?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 30. Oct 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GrN.dk

Tak for dit svar..

Jeg har googlet lidt rundt og har også været forbi vikarprogram.dk. Jeg håbede dog at der var nogen brugere herinde der enten selv har erfaring med programmer eller kender nogen der har det.

Der er en del programmer når jeg googler, og de skriver at de kan de ting jeg efterspørger, men erfaringer fra upartiske brugere i den "virkelige verden" ville være super :)

Men ellers må jeg prøve at tage fat i udbyderne og få dem til at give en introduktion til systemerne og evt. bede om referencekunder.

Tak for indsparket ihvertfald!

Mvh Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)