Jeg søger et system til håndtering af vikarer, hvor vi som vikarbureau leverer vikarløsninger til forskellige virksomheder/kommuner/regioner etc. Systemet skal have en brugerflade til vikarerne hvor de kan have en profil med faglige kompetencer, geografi, osv. En brugerflade til os som vikarbureau, hvor vi kan lægge vikarjobs ud og hvor vikarer med matchende kompetencer/geografi/etc får en notifikation. En tilhørende app vil være et stort plus, men ikke et endegyldigt krav. Systemet skal kunne håndtere sikker transfor af personlige oplysninger, straffeattester etc. Simpel og brugervenlig logistikløsning ift underskrifter (gerne underskrivning med nemID eller lign løsning der ikke kræver print/scan/mail. Vi har en række andre ønsker til systemet, men ovenstående er "need to have" og resten "nice to have" :) Hastighed og brugevenlighed for vikarerne er et væsentligt konkurrenceparameter for os. Hvad findes der er gode systemer til opgaven? Pft. mvh Christian |
Der er nogle forskellige løsninger, og en hurtig googlesøgning giver følgende: https://www.vikarprogram.dk/
Har du overvejet den?
VH. GrN.dk