Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling og vedligeholdelse af hjemmeside med dertilhørende app

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
I forbindelse med et forretningsudviklingsprojekt hos UCL søger min gruppe og jeg informationer om priser for udvikling og vedligeholdelse af en hjemmeside med dertilhørende app.

Jeg skriver her, da min gruppe og jeg ingen viden har på det teknologiske område og dets omkostninger, og vi har derfor brug for hjælp.

Vores produkt er et digitalt organiseringsredskab målrettet private fester, som bryllupper og fødselsdage, afholdt på feststeder såsom f.eks. restauranter og hoteller. Det sælges som abonnement til kunderne (feststederne), som derefter tilbyder programmet til deres gæster. Programmet indeholder simple funktioner, som giver info om stedet, festen, bordplanen, dagens program. Gæsterne har adgang til festens side gennem en simpel kode distribueret gennem invitationerne (email eller facebook-login ikke muligt). Vi forventer mellem 100-400 betalende kunder (feststederne), og flere tusinde brugere på app og hjemmeside. Der vil dog sjældent være mange brugere samtidig.

Det, vi leder efter, er informationer omkring omkostningerne:

Hvad koster udviklingen af hjemmesiden samt appen? (hybrid)

Hvad er prisen for den månedlige vedligeholdelse? Ville det være billigere at ansætte en IT-person end at hyre ekstern hjælp?

Hvilke serverkrav ville dette program have?

Jeg leder efter cirkatal og steder hvorfra jeg kan hente information. Firmaer har ikke lyst til at tale med os, da vi ikke har pengene til at føre det ud i livet. På forhånd tak for hjælpen.
Tilmeldt 27. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Cortzen Digital Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super interessant. Det vil jeg da gerne se nærmere på. Skriv gerne via min kontaktformular herinde: https://miruco.dk/kontakt/

H
ar blandt andet behov for at vide konkret hvilken hjemmeside og app det drejer sig om, for at forstå, hvad den er kodet i mv.

Jeg ser gerne på det ganske gratis.

Venlig hilsen, Michael

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i undersøgt om jeres bibliotek har bogen, Fra idé til app - sådan gør du, den indeholder svar på jeres spørgsmål. 

Tilmeldt 31. Oct 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har vi ikke - tak for tippet! 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)