Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Q8 Erhvervskort – benzin, diesel og vask:

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der kan fortælle hvad man for af rabat, hvis man bliver plus medlem, for som det står her ser det bare ud til at det er ganske alm erhvervs kort. Og så kan jeg ikke se fordelen ved at skulle betale for et plus medlems skab jeg ikke skal bruge til andet lige pt.
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem det - de opererer med standerpris og listepris. Det vil sige, at du ofte kan risikere at betale mere end prisen på standeren, fordi de giver dig en rabat på x øre per liter i forhold til listeprisen.

Listeprisen står typisk på deres hjemmeside, men lokale tankstationer kan have meget lavere pris og så har du intet ud af din rabat.

Så længe du holder dig fra at tanke på motorvejsstationer, så kan du lige så godt bruge dit dankort eller andet firmakort.

DEN ENESTE FORDEL er, at du kan lave et kort til dine medarbejdere, hvor der KUN kan tankes brændstof. Det gør også at dit brændstof regnskab altid er i orden, da du modtager regningen samlet hver måned. Der mangler altså aldrig en kvittering eller lignende.

Men tænker du rabatter, så bare glem det.

Tilmeldt 12. Oct 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg tænkte på var at de slår det op på at DE giver rabat til plus kunder, dette betyder i min optik at jeg som plus kunde for en højere rabat end hvis jeg lavede aftalen direkte med Q8, og det er det jeg godt vil høre, og som jeg ikke kan se. Jeg er medlem af ITD (interesse organisation for transport) hvor der gives 1,20 på diesel hos Shell, men ja det er stadig på liste prisen, og kan nogle gange være højere end ellers, men til gengæld, gør det intet at køre ind på motorvejen. ,    

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)