Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Weablog eller lign. til Linkbuilding

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 7
Fra  WeFit.dk Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der nogen som har erfaringer, de vil dele med brug af Weablog eller andre blog-netværk til linkbuilding?

Jeg er lidt interesseret i at høre om kvaliteten af de blogindlæg man køber sig til, og hvad værdi det har skabt for jeres hjemmeside.

Min tanke er at bruge Weablog eller andre lign. blogger-netværk til linkbuilding af min side Weit.dk, men jeg er lidt i tvivl om det er pengene værd, eller der ville være andre mere effektive linkbuilding strategier at tage fat i ?

Har i nogen gode erfaringer at dele ift. dette? Eller andre gode strategier til linkbuilding?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

WeFit.dk:

Min tanke er at bruge Weablog eller andre lign. blogger-netværk til linkbuilding af min side Weit.dk

Det er så nu jeg ville linke til Mikkel Demibs blogindlæg kunsten at røve en bank, men kan sq ikke lige finde det....

  

Fra Bagsværd
Tilmeldt 14. Sep 18
Indlæg ialt: 5
Fra  Gozomo.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender kun den hårde måde, men den virker og tag desværre tid, men det er bare igang med at oprette profilér. Dog helst kun det hvor det passer ind med en god tekst med et linkSmile

Fra Bagsværd
Tilmeldt 14. Sep 18
Indlæg ialt: 5
Fra  Gozomo.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot lys og overskuelig side 

Tilmeldt 27. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Cortzen Digital Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkbuilding kræver meget, og kan være rigtig dyrt. Jeg ville klart alliere mig med nogen, der har styr på det, hvis jeg ikke har erfaringen med det.

Venligst Michael 

Cortzen Digital

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 7
Fra  WeFit.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det Mike. Jeg vil undersøge lidt nærmere om gode linkbuilding strategier!Smile

Tilmeldt 7. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
der er mange steder hvor du kan gratis backlinks du ikke behøver at betale

Get more facebook exposure  https://www.ibuyfans.com/

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint nok der er nogle rigtige gode links imellem og contextual links er gode. Jeg bruger det til min webshop https://bambustøj.dk/ - Når det så er sagt så når man bygger links skal man vide hvad man gør.  Linkets text er vigtigt ikke er overoptimeret.

Kvalitetet er svingende men gå efter høj taffik og høj mindst DA 25+ - Så får du nogle gode links.

Driver webshoppen bambustøj.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 7
Fra  WeFit.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for dit svar Michael.

Jeg vil prøve at se igennem, om jeg kan finde nogle interessante muligheder derinde.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)