Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af varer til virksomheder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg skal for første gang sælge et produkt il en detailvirksomhed. Derfor søger jeg noget rådgivning indenfor prisansættelse og evt. opstart.

Jeg har importeret en færdigproduceret 'prøve' (sample) af varen med tilhørende indpakning osv. 

1. Skal jeg registrere et cvr-nummer med tilhørende importregistrering og alt det juridiske, før jeg opsøger virksomhederne?

Tak på forhånd!

Tilmeldt 31. Oct 18
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver du på sin vis ikke, men det vil nok hjælpe dig med at blive taget seriøst. Det kan være svært nok at blive taget seriøst ved at komme "brasende", men hvis man så heller ikke virker klar til at handle med dem. Alternativt skal du være klar til at svare på hvor lang tid det vil tage og hvorfor du ikke endnu er registreret.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville jeg klart gøre - både fordi du faktisk ikke må importere erhvervsmæssig uden importregistrering - som ikke en gang en sample - og du vil næppe kunne tages seriøst af detailbutikker uden CVR 

Om du så har risiko - kan tabe mange penge - så overvej stærkt ApS eller - IVS og hvis ikke - så er det jo superlet og hurtigt og billigt i drift og med personlig virksomhed, som så også er lige så let at nedlægge igen på få dage hvis du finder ud af, at det ikke fungerede 

Lidt om valget https://johnhannover.blogspot.com/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders24:
og alt det juridiske, før jeg opsøger virksomhederne

Det ville nok være klogt at undersøge om EU lovgivningen stiller nogen krav  til dit produkt, f.eks CE mærkning eller Reach registrering, fødevare krav, mærkningskrav..... osv.  Da du intet fortæller om produktet er det svært at hjælpe dig med evt. faldgrupper.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)