Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agent til salg af dametøj i Danmark og Europa søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg ejer et dametøjsmærke med bæredygtige styles i høj kvalitet med fokus på at kombinere komfort med et moderigtigt udtryk. 
Virksomheden har eksisteret siden december 2017 og salget har primært foregået via min webshop www.annro.dk
Nu er jeg igang med produktionen af min tredje kollektion, og jeg vil gerne åbne op for salg til butikker i både Danmark og markeder i Skandinavien såvel som resten af Europa. 

Jeg søger en agent, der er interesseret i at skaffe butikker for kommission, og som har lyst til et tæt samarbejde omkring kollektioner og farvevalg på baggrund af de forespørgsler, der eventuelt måtte komme fra butikker og indkøbere. 

På sigt vil der være mulighed for fastansættelse, så det er en fordel med interesse for modebranchen - især dametøj - og for bæredygtigt design. 

Er der mon en herinde, der kender en sådan agent - eller måske endda én der selv kunne være interesseret i sådan en opgave? 


På forhånd tak - jeg krydser fingre!


Tilmeldt 12. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anne.
Beklager det sene svar.
Jeg kunne godt være interesseret i dette job. Du kan give mig et kald på: 61711006, hvis du stadig er på udkig efter en hjælper.

Mvh

Tilmeldt 20. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det er helt fint - super fedt. Jeg giver dig et ring imorgen eftermiddag, så vi kan snakke lidt mere om opgaven. 

Mvh Anne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)