Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

80.000 følger på IG, affiliate?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

som sagt har jeg 2 sider på instagram, den ene med 38.500 følgere og den anden med 41.900. Begge af disse sider er omkring rejse, oplevelser, hoteller. Jeg når ca. ud til 200.000 mennesker på pr uge. min følger er 15% usa 10% asien resten er europa/nordiske lande.

Her er mit spørgsmål.. jeg tjener penge ved at brands osv. køber sig til "shoutout" på min side, men ville der være idé i at lave en blog hvor jeg kan guide min trafik hen? jeg har købt alt hvad der skal til wordpress business, domæne osv. har også massere af skrevet historier/content at dele med billeder og beskrivelser. 

er der nogle her inde der er virkelig skarpe på affiliate marketing? :-) 

Vh. 

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu oplyser du ikke dine kontonavne, så kan ikke lige kigge hvordan din opsætning er i forhold til disse Shoutouts osv. Dog er der jo altid mulighed for at udvide sine "Sales funnels" som de kalder det så fint på engelsk.

Hvis du har muligheden for at konvertere det pænt, kunne du jo eventuelt lave en hjemmeside hvor folk kan oprette sig til et nyhedsbrev, eller som du selv skriver udvide med en blog.

Hvis du selv rejser en del og det er derfra billederne kommer kunne du også udvide med 3-delt videos (Med det mener jeg at optage turen, evt snakke om område, hotellet og flyselskabet som reklame og så smide en snippet på IG, fuld video på YouTube og evt også på Facebook)

Ved ikke hvor meget data man har adgang til på Instagram, eller om man kan overføre dataen til eventuelle Facebook reklamer, fordi så kunne man eventuelt via Facebook Business sælge adgang til ens Pixel/Audience så de kan lave målrette reklamer imod dine følgere osv.

Massere muligheder, du skal bare gribe ind og håndtere dem rigtigt.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 6. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fremhæv din blog på dine sociale medier og få dem til abonnenter og en RSS-feed på den

Get more facebook exposure  https://www.ibuyfans.com/

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Har du adgang til stories på Instagram?

Så er der rigtigt gode muligheder gennem affiliate marketing.

Vi har hos Partner-ads mange Instagram affiliates som har succés med at tilføje affiliate links i stories som relaterer til den butik de linker til.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Schultz:
Vi har hos Partner-ads mange Instagram affiliates som har succés med at tilføje affiliate links i stories som relaterer til den butik de linker til.

Det virker ret genius, men gætter på det er CPC reklamer? Fordi kan ikke rigtigt forstille mig at folk køber ting igennem browseren fra Instagram og derfra mister cookien til at tjekke affiliate køb osv?

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex

Der mistes ikke cookies ved klik på affiliatelinks via Instagram.

Det er ikke CPC men betaling for salg.

Vi har flere der tjener godt på det.

Mvh. Ken

Tilmeldt 13. Jul 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar :-) er igang med at bygge en blog op i wordpress pt. 

partner ads ser super ud, med størstedelen af vores følgere er engelsk og spansktalende. 

jeg kunne se i pt. samarbejder med danske produkter/services.

Vh. Mikkel 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)