Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

elektronisk fakturering til private virksomheder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved at virk.dk er god til offentlige instanser men hvad med de private? hvad bruger i til de virksomheder som kun vil modtage elektronisk?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

ALLE virksomheder jeg kender modtager kun elektroniske fakturaer. Det er såmænd bare pdf'er.

Jeg håber at det en skønne dag bliver endnu nemmere at fakturere, såsom en app hvor man bare godkender beløbet og så afregnes der på datoen.

Det som jeg venter allermest på, er at bankerne udbyder et system, hvor man kan fakturere en privatkunde elektronisk - sådan at man sender kundens bank en betalingsplan og så¨lægges betalingerne automatisk til betaling på korrekte datoer jf aftalen. Og kunden ville ikke kunne stoppe dem, da vi jo har en aftale. (beklager sidespringet)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1103
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist de første feks 5 der kan være gratis kig på denne men der mange andre. Er det en faktura til det offenlige er det virk.dk

Elektronisk faktura - send nemt og gratis med Sproom

Fra Herning
Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter.

Når du skelner mellem offentlige og private så går jeg ud fra, at du mener private virksomheder.
Til private virksomheder kan du også bruge virk.dk blot din kunde har et EAN-nr.
Afhængigt af hvilket ERP-system (bogføringsprogram) du bruger så kan dette også udstede EAN-fakturaer, f.eks. E-conomic.

Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

det fleste nyere økonomisystemer bør kunne sende elektroniske fakturaer (oioubl format via nemhandel med eannummer eller CVR på modtager. ).

Men ellers plejer jeg at teste med sproom.

Pdf er ikke i nærheden af elektronisk faktura.

Virk skriver selv “her kan du sende til offentlige” og jeg mener den er begrænset til den bunke ean numre som det offentlige satte sig på.

PS jeg har ikke afprøvet det endnu men mobilepay har en løsning hvor man kan sende fakturaer til mp. Så privat kunden kan godkende og betale via app. :-) og der er vist bare en aftale med mp og en oioubl faktura afsted.

Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Flemming
Det er da betalingsservice du beder om, er det ikke?
Eller mobilepay faktura

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Fakturaservice.dk til alle EAN-fakturaer. Det virker supergodt for mig. Jeg er ikke imponeret af Virk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)