Som overskriften lyder overvejer jeg at benytte epay / bambora som som betalings-løsning på den webshop jeg er ved at lave, inden jeg går videre vil jeg blot høre om nogen af jer har erfaring med overnævnte selskab. |
Hej René,
På +20 webshops går det yderst godt med Pro+ pakken så vil mene, at der ikke er så meget at være betænkelig over. Nu har jeg tilmeldt mig via sms men kigger du her https://onlinestatus.bambora.com/ kan du se at de den 4. nov havde problemer med MobilePay-betalinger og ViaBill den 5. nov -> Kort tid, max. en halv time af hvad jeg har bemærket men alligevel lidt øv, særligt hvis det er webshops hvor der er "gang i den hele tiden".
Efter RXXXX (Navn egentlig ligegyldigt) fik lidt problemer med stress faldt deres service og tilpasning ift. førhen. -> Småting men mærkbart.
Pt. slås jeg en del med dem (jeg er åbenbart den eneste der brokker sig på vegne af diverse) at når kunder forsøge at betale med REN Dankort får de ingen brugbar fejlbesked i checkout-flowet, altså hvor kortinformationerne skal udfyldes. Dvs tabte kurve der ellers ville være gået igennem. Mange forsøger flere gange og få ringer selv op til webshoppen x og bliver hjulpet til en alternativ løsning. At webshop-ejeren hos Bambora selv kan forstå hvad fejl -1300 er, er fint og mere info som prefix og EUROLINE får de hellere ingen glæde af. -> Over et år er gået, stadig håbløst på dette punkt og let at rette / gøre bedre.
Ellers intet at brokke sig over og alt der skal "ind", kommer ind.
Mvh Ron.