Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbrugerekspert

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Eftersom vi er igang med at skrive opgave på min uddannelse, søger vi efter en forbrugerekspert, men jeg har ikke rigtig haft held i min søgning. Jeg vil derfor høre om der er nogle herinde der ved den bedste tilgang til at jeg kan komme i kontakt med en eller gerne flere. 

* Der er tale om en ekspert der kan udtale sig iht. forbrugernes indkøbsvaner. 

På forhånd tak :) 

Tilmeldt 31. Oct 18
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

forbrugerekspert? På hvilken måde skal denne være forbrugerekspert... for der er jo også et hav af forbrugerorganisationer der har myndighed til at varetage forbrugeres interesser :-) Jeg er selv jurist og har en god indsigt i forbrugerreglerne, men ved ikke om det er det i eftersøger. Ellers kender jeg til flere myndigheder som måske kan hjælpe jer. :-)

Tilmeldt 1. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre ikke forhold til regler og lovgivning, men det er ift. kundernes indkøbsvaner. 

Tilmeldt 31. Oct 18
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dennis_Refsggard:

Det er desværre ikke forhold til regler og lovgivning, men det er ift. kundernes indkøbsvaner. 

Hmm... tror måske forbrug.dk kan have sådanne oplysninger... ellers kunne det tænkes Rambøl og lignende har noget på det... Eventuelt se om danmarks statistik har lavet sådan undersøgelse, de har nok noget du kan bruge.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)