Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal min virksomhed registreres i Tyskland?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaring med at købe varer hjem til videresalg på Amazon i Tyskland?

Jeg køber varer hjem fra Kina, som lander på lager i Tyskland, hvorfra de også sælges.

Jeg har svært ved at greje om man skal registeret med tysk momsnummer og hvor meget regnskab/indberetning, der er i det.
😊

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Countess007:

Er der nogen der har erfaring med at købe varer hjem til videresalg på Amazon i Tyskland?

Jeg køber varer hjem fra Kina, som lander på lager i Tyskland, hvorfra de også sælges.

Jeg har svært ved at greje om man skal registeret med tysk momsnummer og hvor meget regnskab/indberetning, der er i det.
😊

For at kunne svare korrekt skal der lidt flere informationer til:

Er du momsregistreret i DK?

Sendes varen fra Tyskland til dig og derefter videre til dine kunder? eller direkte fra lager i Tyskland til dine kunder? 

Tilmeldt 12. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har dansk momsnummer.

Varerne sendes fra Tyskland til kunder i EU der køber fra Amazons portal. Det kan være Danmark, men også andre lande.

Så vores varelager vil hovedsageligt være hos Amazon i Tyskland, men også lidt i DK.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må være tysk firma så for at kunne importere fra uden for EU til tyskland erhvervsmæssigt og siden sælge med tysk moms til kunderne som tysk momsregistreret

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)