Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det virkelig være rigtigt jeg SKAL betale det fulde?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Pænt goddag.

Jeg har online tilmeldt mig et kursus i sidste øjeblik. Kurset koster 19.000 og jeg valgte at tilføje et speciale efterfølgende som kostede yderligere 4.500.
Kurset bestod af 2 dages undervisning om ugen over ca 12 uger, hvorefter jeg skulle påbegynde specialet.
Ved tilmelding betaler jeg 250,- og får en faktura tilsendt ved opstartsdag.

Jeg går så hen og bliver syg allerede ugen efter, og på samme tid mister jeg også mit job. Jeg står nu uden penge til uddannelsen og er allerede bagud.

Jeg skriver pænt til sekretariatet og beder om at blive ud meldt, hvorefter jeg et par uge efter stadig bliver rykket for det fulde beløb.

jeg har kun været del af ingen gang 1/12 del af forløbet, og forløbet er delt op i 3 bidder.

Kan det virkelig være rigtigt at jeg skal betale ALLE pengene. Jeg kunne forstå hvis jeg var nødt til at betale for første del.

Jeg håber der en der kan slå lidt lys over min sag.

På forhånd tak!.

Med venlig hilsen
Anders
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil afhænge af hvad der står ved din tilmelding. Det er almindeligt, at man ved tilmelding binder sig for hele kurset - ellers kunne de jo slet ikke regne med at kunne betale lokale og underviser osv - Så ville nogen blive syge og andre kede sig ihjel og blive væk

Du må se hvad der står i din tilmelding og betingelserne der. Du kan selvklart prøve at appellere til forståelse med sygdom osv - men jeg frygter lidt, at du nok er tilmeldt. I så fald prøv om ikke du kan følge kurset - eller få lov at være med på næste uden betaling

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)