Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtage betaling på website

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop snakket med en kammerat som har en plan med et site der vil modtage indbetaling til hjælpeorganisationer, problemet er at det er forholdsvis små beløb det drejer sig om, altså fra 10 til 100kr.

Er der en smart måde at tilbyde besøgende (primært virksomheder), at indbetale et symbolsk beløb online, uden at man skal have en aftale med PBS, og samtidig have en masse udgifter forbundet med det?

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Du kunne bede ham overveje eWire til at stå for disse transaktioner?? www.ewire.dk
 
Med venlig hilsen
 
Carsten O.
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har vi snakket om, men som jeg kan læse mig til, kræver det at man skal oprette sig som bruger, for at indbetale pengene.

Og jeg tvivler på at der er ret mange virksomheder der vil have besværet med at oprette sig, for at betale 50,- til velgørenhed.
løsningen skulle gerne være en hvor man nemt og uden bsvvær kan indbetale beløbet.
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Se på dette site: http://www.fribetaling.dk
 
Men som med Freepay slipper du ikke udenom udgifter til PBS
 
Eneste gratis alternativ er at bruge FI-kort. Du vil kunne lave en automatisk generering af indbetaler koden, som enten vises på skærmen, eller sendes på mail...
 
mvh Carsten
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars
 
Som Carsten nævner, så få et kreditor nummer til den bankkonto pengene skal indbetales på, og lad så et system generere en FI-kode på email eller på websitet, alt efter hvad du ønsker.
 
Du kan også vælge at integrere netbetaling med:
 
BG netbank
Nordea netbetaling
Danske Netbetaling
 
Dette kan du med en løsning fra Quickpay.dk
 
Du skal dog have en aftale med hver af ovennævnte banker og du skal have oprettet en konto i den pågældende bank for at bruge den form for betaling, men en aftale med PBS behøves ikke. Ovennævnte løsning er faktisk bedre end edankort, syntes jeg, selvom den minder meget om det. Og det er endda uden at der behøves en aftale med PBS.
 
Har i overvejet overtakseret SMS?
 
Håber det var en lille hjælp.
 
Mvh
 
Kim Sand Sørensen 
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med en (yderligere) løsning, hvor kunderne kan indbetale via homebanking i stedet for DK. Så kan de jo få et kontonummer at indbetale på. Der er også mulighed for at de får oplyst et telefonnummer, hvor de kan indtelefonere beløbet, der trækkes via telefonregningen i stedet.
 
Det løser ikke dit aktuelle problem med PBS, men mange virksomheder er jo alligevel tilmeldt homebanking. Hvis en virksomhed ikke har homebanking (der hænder) kan der være en mulighed for udskrivning af et girokort fra hjemmesiden, de kan indlevere i banken til betaling.
 
Hilsen Jakob
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan funker det lige med at overtaksere sms ??? har set det på dba hvor det funker kanont.. Men hvordan er det lige med beløbet, hvornår rammer pengene ens konto?
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har personligt ikke prøvet det, så jeg kan ikke svare på det. Men søg efter det på google, og kontakt så nogle af de firmaer der dukker op. Det jeg umiddelbart har kunnet finde ud af er, at det rent faktiske er en ret dyr løsning. Men undersøg det, inden du afskriver det, mener du skal bruge en såkaldt SMS gateway.
 
Mvh
 
Kim Sand Sørensen
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det kunne være et rart alternativ til f.eks. dankort og des lige. Folk har altid en mobil ved hænderne så det er en meget let løsning. Hvordan lå pris niveauet ved udbyderne og hvor finder man evt dem ?

 
bedste hilsner
Brian Knudsen
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)