Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stripe holder mine penge frosset

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey
Jeg har i lørdags lanceret en webshop, og det er gået mega godt - mit lille lager var udsolgt på få dage, men modtager i dag denne besked fra stripe: "Our systems recently identified charges that appear to be unauthorized by the cardholder, meaning that the owner of the credit or debit card did not consent to these payments. This unfortunately means that we will no longer be able to accept payments for apathycph.com.

Refunds will be issued in 5–7 business days, although they may take longer to appear on the cardholder's statement. Please refer to your dashboard for a list of the charges to be refunded[1]."
Det forstår jeg ikke, for alle payments står som successfull på mit dashboard. Jeg føler mig mega magtesløs og ved slet ikke hvad jeg skal gøre - de har ikke engang et nummer jeg kan ringe på.
Please hjælp mig
Mvh
Victor

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

apathycph.com  ligner ikke en webshop så svært at svare dig

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 18
Indlæg ialt: 24
Fra  Pineapple Developers Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde kontakte hver og en der har købt fra dig, for at sikre dig at det ikke var en bot som har snydt dig.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du prøvet at skrive til dem - ? Når du er i dit admin hos dem - er der sikkert endnu flere muligheder end dem vi ser når vi blot kigger på deres side - de skriver både chat - email og telefon.

Forstår dælme ikke hvorfor du hyler her når du ikke selv har gjort noget aktivt - se nu at bliv leder af din virksomhed og tag det ansvar og de opgaver det medfører. Det er bl.a. at være pro-aktiv og ikke bare skrive i et forum for at forvente at der sidder nogen der kan løse dit problem -

Kom i gang for pokker -

PS Jeg er nervøs for at de kommer til at koste dig mange penge hvis du ikke skynder dig at refunde de betalinger hvor der med rimelig sikkerhed er mulighed for fraud -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)