Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan forbereder man sig til Black Friday

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

... Som forbruger, ikke som iværksætter!

Jeg har et spørgsmål til alle forbrugerne derude, der har lige så travlt og absolut nul overskud til julegaver, som mig. 

Hvert år nedprioriterer jeg julegaverne og køber dem i sidste øjeblik, og ofte køber jeg det samme til flere, selvom det er pinligt.

Det skal ikke ske i år! Men som selvstændig og med børn kan det altså være ret uoverskueligt at få et overblik over alle de der tilbudsdage.

I år skal julen nemlig ikke ruinere mig. Og jeg kender kun til Black Friday. Men jeg aaaner ikke, hvor man finder de gode tilbud henne.

Jeg vil gerne handle online, hvis det er muligt. Så jeg har lavet min research, men jeg har ikke fundet frem til så meget.

Det eneste, jeg har fundet, er denne side: https://www.superlove.dk/content/black-friday hvor jeg kan se, at de kommer til at have gode tilbud. Men jeg kan ikke se på hvad. 

Kan jeg godt regne med at finde de varer, jeg gerne vil have, eller bliver det en stor online shoppekrig? Kender I andre sider, hvor der allerede står noget om Black Friday, og hvad jeg kan forvente af tilbud?

På forhånd tak. 

Hilsen Anne

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)