Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt at tage en hvis procentdel af transaktionerne i MobilePay AppSwitch?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg spørger fordi jeg er i gang med at udvikle en app og mangler en betalingsløsning, hvor det er muligt at tage en hvis procentdel af transaktionen som bliver overført i mellem brugerne, og jeg tænkte at MobilePay var oplagt, men jeg har ikke kunne finde noget dokumentation på om det er muligt det med overnævnte.
Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Den bedste løsning på dette probleme er at have en virtuel valuta til din platform. Brugeren vil med online betaling købe "app points" disse app points kan så sendes til andres brugere, og de andre brugere kan så indløse dem til kontanter.
Når en bruger køber app points for 100 kroner, så modtager de 95 og du beholder de 5.
Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan også gøre det uden virtuel valuta eller app points. Men du må stadig være mellemmand på betalingen.
Bemærk at du muligvis skal have tilladelse til at drive "betalingsløsning" af finanstilsynet.
Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar.

Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal jeg have en tilladelse hvis jeg laver en betalingsløsning, der ligner det som GoMore har?


Side 1 ud af 1 (5 indlæg)