Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg sælge affiliate projekt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et affiliate projekt som jeg ikke har tid til at lave færdig. Hvor kan jeg sælge dette?

Lidt om projektet:
+ DR20 hvor alle links er fra outreach og advertorials af tidligere ejer. Dermed ingen sploglinks eller lign. og Ahrefs tæller ikke alle links med, men de er registreret i Webmaster Tools.
+ Outreach er foretaget gennem Reuters.
+ Artikler med indgående links på følgende domæner: dr.dk, amtsavisen.dk, dagens.dk, fyens.dk, jv.dk, folketidende.dk, folkebladetlemvig.dk, politiken.dk, sn.dk, stiften.dk tv2lorry.dk, tv2ostjylland.dk, dbrs.dk, bureaubiz.dk, markedsforing.dk m.m.

- Projekter er ikke færdigt og hjemmeside har kun enkelte sider tekst, men 8 sider mere + nogle få blogindlæg burde være nok til at komme i gang.


Da der er tale om en hjemmeside, hvor der både kan køres affiliate med provisionsatser fra 70 - 500 kr. pr. lead og hvor det er nemt at sælge link building artikler er jeg også i tvivl om prissætning.

Emnet er vedvarende energi og affiliate emne er byggetilbud på jordvarme, solvarme, varmepumpe m.m. og realkredit rådgivning

Der medfølger WordPress theme og relevante ikoner fra Elements (Envato / Themeforest).

Hvad mener du at projektet, som næsten er færdig, bør prissættes til?
Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommelfinger reglen er den månedlige indtjening x 12-24.

Er projektet ikke færdig, og dermed ikke tjener nogen penge - så er det svært at prissætte, da du sjældent får ret meget - og slet ikke hvad du sikkert mener det er værd.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kurt,

Med din tommelfingerregel glemmer du at tage højde for værdier.

Hvis du skal have et bureau til at skabe samme backlink profil koster det 200.000 kr. eller mere.

Ikke sagt det er prislejet, da der er tale om historiske indgående links, men der er tale om en temmelig god linkprofil med de indgående links, som mange ikke er i stand til at bygge selv.

Der er derfor god mulighed for let at opnå gode ranks ved at arbejde videre med emne relevante indgående links.

Mvh.

Karsten
Fra Gørlev
Tilmeldt 21. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  SearchMore Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke bruge prisen på købte links til ret meget. Så det kan du ikke basere prisen på. ´

Det lyder lidt som om, ret mig hvis jeg tager fejl, at de links er bygget til en tidligere hjemmeside? Og hvis det er sandt, så kan google sagtens have nulstillet værdien af disse. I så fald er siden ikke meget værd.

SearchMore - Eksperter i SEO og Synlighed på nettet

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim,
Sidens navn indholder ø, mens domæne er med oe.
Forsiden indholder næsten ingen tekst på nuværende tidspunkt, men derimod korte introer og links til undersider.
Den er lige sendt til indeksering med nogle få sider med indhold. Resten er tomme og noindex.

Flere autoriative domæner har projekter med samme navn. Bl.a. orsted.dk som har en underside med samme primære keyword.

På hjemmesidens navn outranker den følgende sider på side 1:
orsted.dk
borsen.dk
radikale.dk
politiken.dk
gronfond.dk
oim.dk
danskenergi.dk
m.m.

Det gør en hjemmeside hvor indgående links er neutraliseret ikke.
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sælge på http://www.sitetrader.dk/ eller på http://marketers.dk (kræver medlemskab).

Værdi kan ikke vurderes ud fra dine få oplysninger. Det som er interessant er unikke besøg, keyword placeringer, kvaliteten af de kw som der rankes på (hvor i tragten?), hvor tunge sites ligger over dig, er der cpc annonceringer som stjæler trafik (ofte har leverandører bedre råd end affiliaters til cpc), antallet af annoncører som aftager leads (man vil nødigt kun kave en mulig aftager) osv osv.

Du kan muligvis sælge backlinks for 10-20k i løbet af 24 mdr.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)