Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med mulighed for kommentarer ???

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal oprette en hjemmeside hvor der skal være mulighed for at brugerne kan kommentere på mine artikler/indlæg.

Det skal være meget let at bruge WYSIWYG :-)

Kender i nogen gode steder?

Vh.

Klaus

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 05:37
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Web, Excel og Logistik:

Hej.

Hvis du ikke har eget domæne og hosting, så kan du prøve blogspot, https://insight.acquia.com/free/register (drupal) eller lignende.

Enig, jeg vil dog i den forbindelse altid anbefale dig at købe dit eget domæne, det virker på alle måder mere seriøst.

Dertil kan jeg anbefale Unoeuro som udbyder.

Når du har dit eget domæne, vil jeg anbefale at du smider wordpress på.

Med venlig hilsen
John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak for svar, men det skal være så enkelt som muligt, da jeg ikke vil køre træt i selve detaljerne/opsætning. Syntes umiddelbart Wordpress ser en smule besværligt ud og tænker jeg køber eget domæne når hjemmesiden er på plads :-)

Vh.

Klaus

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du oprette en hjemmeside hvis ikke du har et domæne? WordPress er ret brugervenligt og der findes mange guides hvis det er.

Ellers har jeg hørt at Dandomain skulle have et ret simpelt system. Jeg har ikke selv prøvet det, men måske det er værd at undersøge.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam, vil lave hjemmesiden et sted og så efterfølgende købe et unikt domænenavn Smile

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

wix.com har jeg bl.a. kig på, MEN kan ikke umiddelbart se om man kan tilføje kommentarfelt...

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommentarfelt er indbygget i wix, men som standard kræver det at den besøgende logger ind for at lægge kommentarer.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)