Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel, hosting, server

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Samleren1:
Af webhoteller bruger jeg et nyt på markedet som hedder Limecity.dk

Du glemmer lige at fortælle at du ikke bare er kunde hos dem men ejer jvf. din profil på Amino.

This^ Skype-BigSmile

spyniel:

Er der nogen der kan  anbefale en god hosting(webhotel-server) til webshop til wordpress 20 produkter?

Unoeuro vil være helt fint til den løsning, ingen grund til at smide 80kr efter et webhotel som Limecity tager for det Wink

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Lyngby
Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Kroppe som lærer Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep. jeg siger også Unoeuro. 

Tilmeldt 13. Dec 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Har set den, det er en klokkeklar torskefejl, da jeg oprettede min profil og var ved at skrive det første indlæg, så tænkte jeg ikke lige over hvad jeg oprettede i min profil. Jeg har nu eller håber at jeg fik den fjernet fra min profil. Jeg kan ikke være bekendt overfor virksomhedsejeren at tage hans virksomhed i min profil som om det er mit. Det er jo strafbart. Jeg har kun hjemmesider hos dem og ikke ejer. Jeg skulle have skrevet om min ejen hjemmeside og desuden have noteret at jeg er med i en forening som også har en hjemmeside hos firmaet, som jeg er webmaster for. Så de stjerner jeg har er velfortjent, når man ikke ordenligt sætter sig ind i tingene fra start.
Fra Hinnerup
Tilmeldt 11. Jan 19
Indlæg ialt: 1
Fra  Limecity Aps Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle, jeg har haft en snak med Samleren1, og han har beklaget over for mig at han fik lavet en fejl og fik den slettet igen. Fra firmaets side kan jeg kun beklage at en brugere har været uheldig med at få oprettet en profil som ikke var hans.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vælger du Unoeuro, kan jeg anbefale, at du ikke tager den mindste pakke.

Woocommerce kan godt køres på den billigste pakke, men du kan med fordel vælge en pakke, hvor du får mere RAM.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

UnoEuro vs. One.com? Det er vel som tom-ato vs. to-ma-to ikke? Forstået på den måde at der ingen reel forskel er, udover at man vidst hos one.com kan få et gratis ssl-certifikat med?

- Louise

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LouiseAa:

Hej,

UnoEuro vs. One.com? Det er vel som tom-ato vs. to-ma-to ikke? Forstået på den måde at der ingen reel forskel er, udover at man vidst hos one.com kan få et gratis ssl-certifikat med?

Du får også gratis SSL med hos Unoeuro i form af Let's Encrypt :) Og af de 2 udbydere, så klart Unoeuro, de har en betydelig bedre hosting platform end one.com har, og så er de nørder som brænder for det de laver :) One.com handler blot om at høste penge.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

+1 til Unoeuro og Webhosting.dk

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Tilmeldt 16. Jan 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjek Acrovo.com ud
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)