Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan undgår jeg reklamer på Amino

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle :) 

Kan jeg ikke undgå alle de pop up reklamer her på Amino ???

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

som plus bør du ikke få dem. Jeg får dem dog alligevel på ipad safari browser meget ofte som plus. Jeg har for en måned siden skrevet til dem, at der kommer den store popup hver gang jeg reloader - svarer, eller andet - så det kommer hele tiden. På computer og chrome sker det meget sjældent

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrome + AdBlock

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får dem konstant og jeg er Plus medlem, det var den eneste grund til at jeg blev Plus medlem, jeg har skrevet til Amino og der sker intet, ikke særlig prof service, sidste gang jeg smider penge i nakken på dem, jeg har været medlem i 9 år nu og det er det sidste år at det er gået helt amok.

Jeg er på fra min Mac PC men jeg er lige glad om jeg så var på fra min lommeregner, så skal jeg bare ikke have dem, nå jeg har betalt for ikke at få dem, håber sku at admin ser det her.

Cookie - John Hannover:

som plus bør du ikke få dem. Jeg får dem dog alligevel på ipad safari browser meget ofte som plus. Jeg har for en måned siden skrevet til dem, at der kommer den store popup hver gang jeg reloader - svarer, eller andet - så det kommer hele tiden. På computer og chrome sker det meget sjældent

vh John Hannover

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)