Virker flyers? - Side 2 - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Virker flyers?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 Næste >
Amino-karma 421
Fra Odense
Tilmeldt 8. feb 10
Indlæg ialt: 107

Karsten Madsen
Fra Morning Train
Skrevet 27-11-2018 kl. 17:19

Flyers er ikke så populære kan jeg se.

Vi var ellers ved at overveje dem.

Nogen der har prøvet Mailchimps fysiske kort? https://mailchimp.com/features/postcards/

Det synes jeg er en sjov ide til en branche som min (SEO værktøj) hvor det støjer gevaldigt online.

Cofounder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore

Amino-karma 177
Fra Hobro
Tilmeldt 25. nov 18
Indlæg ialt: 45

Hvepsekongen
Fra Hvepsekongen
Skrevet 27-11-2018 kl. 23:41

Hvad går det helt præcis ud på?

Amino-karma 64
Fra Slagelse
Tilmeldt 6. nov 18
Indlæg ialt: 20

Thomas H. Pedersen
Fra Propaganda Panda
Skrevet 28-11-2018 kl. 15:51
Jeg vil sige, at generelt så er Flyers rigtig gode, fordi de er meget billigere markedsføring end adwords, adsense og det meste digitalt. Endvidere er folk meget vant til digitalt støj ,at tryksager nemmere kan trænge igennem støjen og ramme med et budskab. Se evt. www.Printbuy.dk

Men hvis du vil have folk til at gemme din promotion, så skal du nok gå efter at få lavet en reklameeffekt, f.eks. et usb-stick med en hveps på, og på usb-sticken har du lagt en kort video om hvad du kan hjælpe folk med.
Og ellers selv lave noget SEO, bruge de sociale medier - særligt facebook og Instagram, og vis hvordan du arbejder. Lav også en blog, der giver gode råd til hvordan man holder hvepse og kryb væk.
Amino-karma 686
Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. apr 11
Indlæg ialt: 181

SPGuy.com
Fra Jeg finder en/flere må...
Skrevet 28-11-2018 kl. 20:14

>>jerner hvepse og myre ved folks huse og butikker,

Fedt - selvfølgelig virker flyers! Men det komme an på budskabet, ikk!

Gør som Dean der lavede et postkort (lidt mindre en flyer) som virkede 600% bedre:

https://copychief.com/ep-1-dean-jackson/ 

Amino-karma 64
Fra Slagelse
Tilmeldt 6. nov 18

Thomas H. Pedersen
Fra Propaganda Panda
Skrevet 29-11-2018 kl. 12:47
Idé: Hvad med at få trykt en flyer, der er udformet som en hveps eller en myre?? Altså selve formatet. Det ville fange modtagernes øjne.
Dette kan jeg hjælpe dig med hvis du er interesseret.
Amino-karma 6.252
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. okt 12
Indlæg ialt: 1.216

Simon Peter Langkilde Jakobsen
Fra ZenzIOT ApS
Skrevet 29-11-2018 kl. 13:09

Thomas H. Pedersen:
Idé: Hvad med at få trykt en flyer, der er udformet som en hveps eller en myre?? Altså selve formatet. Det ville fange modtagernes øjne.
Dette kan jeg hjælpe dig med hvis du er interesseret.

Ej, hvor flinkt, at manden som et opslag tidligere mente at flyers var billigere end digital markedsføring, nu viser sig at kunne hjælpe med flyers :)

Ligger interessen så i egen forretning, eller hos kunden?

Du må komme med nogle gode argumenter og beviser, for hvorfor netop flyers skulle passe godt til den her situation.

I mine øjne ville flyers, være et spild af penge på den her case.

Når kunden ser hvepseboet, drøner de da direkte ind og søger efter en skadedyrsbekæmper. Man skænker da ikke en tanke til en tilfældig flyer modtaget uger eller måneder tidligere, og som nu ligger som aske et sted i et forbrændingsanlæg.

Amino-karma 64
Fra Slagelse
Tilmeldt 6. nov 18

Thomas H. Pedersen
Fra Propaganda Panda
Skrevet 29-11-2018 kl. 13:41

Ligegyldigt hvilken leverandør han bruger, er flyers i sommerhalvåret en god idé, idet folk er vant til, men også trætte den digitale støj, og med en specialudformet flyer, rammes modtagerne mere effektivt. En flyer har også en gemmeeffekt. Ikke dermed sagt, at f.eks. adwords eller seo ikke kan hjælpe hans forretning. Jeg ville også gøre en del ud af facebook og Instagram.
Der findes en del undersøgelser af, at papir taler til folks følelser, fordi man bruger sanserne mere. Mennesker husker også bedre det vi læser på papir end på en skærm, hvor den fysiske oplevelse er væk. Kombineret med en sjovt udformet flyer med et godt budskab, så kan det blive en god forretning med flyers.
Ift. adwords og andre former for digital marketing, er flyers laaaangt billigere. Det er selve distributionen af disse flyers der er tidskrævende og omkosteligt hvis man bruger en distributør.
Amino-karma 64
Fra Slagelse
Tilmeldt 6. nov 18

Thomas H. Pedersen
Fra Propaganda Panda
Skrevet 29-11-2018 kl. 13:58
I tillæg til mit sidste svar, så vil jeg nævne, at en husejer, som VED, at et hvepsebo eller invasion af myrer er en pestilens, vil mange gemme flyeren op til sommeren. Det viser sig, at ca. 90% af danskerne læser husstandsomdelte reklamer. Og ifølge en Gallup-analyse er sådan noget som tilbudsaviser det reklamemedie folket mener er det MINDST forstyrrende medie.
I samme undersøgelse fremgik det, at 68 procent af danskerne i de husstande, der modtager reklametryksager, har besøgt en butik på baggrund af en reklame modtaget i postkassen inden for de seneste 14 dage.
Amino-karma 6.252
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. okt 12
Indlæg ialt: 1.216

Simon Peter Langkilde Jakobsen
Fra ZenzIOT ApS
Skrevet 29-11-2018 kl. 14:25

Thomas H. Pedersen:
I tillæg til mit sidste svar, så vil jeg nævne, at en husejer, som VED, at et hvepsebo eller invasion af myrer er en pestilens, vil mange gemme flyeren op til sommeren

Næppe, for har man ikke haft problemet før, regner man vel ikke med det sker. Har man haft problemet før, ringer man nok til dem der fiksede det sidste gang :)

Thomas H. Pedersen:
Det viser sig, at ca. 90% af danskerne læser husstandsomdelte reklamer. Og ifølge en Gallup-analyse er sådan noget som tilbudsaviser det reklamemedie folket mener er det MINDST forstyrrende medie.

Men det betyder, jo intet for  om digitale stadig virker bedst. 

Thomas H. Pedersen:
I samme undersøgelse fremgik det, at 68 procent af danskerne i de husstande, der modtager reklametryksager, har besøgt en butik på baggrund af en reklame modtaget i postkassen inden for de seneste 14 dage.

Og der vil jeg helt sikkert mene, at dagligvaretilbud står for en kæmpe andel.

Amino-karma 64
Fra Slagelse
Tilmeldt 6. nov 18

Thomas H. Pedersen
Fra Propaganda Panda
Skrevet 29-11-2018 kl. 14:29
Regner med, vil mene, ringer man nok til... osv. Det er gisninger du er ude i nu.
Og ja de fleste tilbudsaviser er dagligvarebutikker, men det skader nemlig ikke, at have en flyer liggende iblandt disse reklamer.
Og så betyder det selvfølgelig noget for lysten til at gøre brug af et tilbud, om man synes selve mediet er irriterende.
En kombination af trykt markedsføring og digital markedsføring er at foretrække.
Side 2 ud af 4 (31 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 Næste >

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :