Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner løbet fra sin faktura - what to do ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror vi allesammen har prøvet at stifte bekendtskab med dårlige betalere og nu er det tilsyneladende lykkes mig at finde en ogsåSkype-SadSmile

Til trods for flere telefonsamtaler og møder med lovning om betaling sker den og den dag senest ,kan jeg se den stadig ikke er betalt. 

Sagen er nu den omtalte firma nu hverken svarer på opkald,sms eller email. Jorden brænder nok under fødderne

Sagen er nu sendt ud med inkassovarsel med indkaldelse til fogedretten.

Erkendelsen i fakturaen er der styr på og veldokumenteret,men har på fornemmelsen at jeg er blevet hyret ind i ond tro,og han allerede fra starten ikke havde tænkt sig at betale da han ganske simpelt ikke har haft pengene til at kunne betale.

Men spørgsmålet lyder på om jeg juridisk må advarer andre om dette firma så de ikke havner i samme situation,feks på Trustpilot? Og hvad jeg skal være opmærksom på i den forbindelse.

Vh Claus

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Traditionel Service:
Men spørgsmålet lyder på om jeg juridisk må advarer andre om dette firma så de ikke havner i samme situation,feks på Trustpilot? Og hvad jeg skal være opmærksom på i den forbindelse.

Du kan blive erstatningspligtig hvis du gør det!

Du spekulerer i dine egne fornemmelser og er fortørnet udfra det. Der er ofte mere end en side af samme sag. Jeg ved da fra egen virksomhed at når vi køber programmeringsydelser (PLC maskinstyring) er situationen meget ofte at programmørere/konsulenter lever af at sælge timer og ikke af at levere løsninger. 

Vi er flere gange kommet i cash flow problemer med maskiner som vi ikke kan levere (få betaling for) pga. fejlbehæftet software, og regninger fra selvsamme programmører der har leveret noget halvfærdigt.

Det er ikke sandsynligt at du har hele billedet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)