|
Altså -
Han har været der 5 timer af flere omgange ??? Så kan der jo hurtigt ryge en gang kørsel på pr.gang(dvs måske en time ekstra hver gang).
Hvad med affald ? Har han bortskaffet det ? hvis jeg skal bortskaffe affald for mine kunder koster det typisk en 1/2-1 time plus at det koster 163kr(+moms) for at komme af med det på genbrugsstationen. Og det informere jeg også mine kunder om INDEN jeg bare gør det !
Hvad med den tid han har brugt på at hente materialer på trælasten ? også hurtigt en 1/2-1 time pr gang :-)
Det med væggen KUNNE jo også være din udlejer dr så sit snit til at tørre den af på en anden.
Det lyder lidt som om at aftalerne ikke er helt lavet og snakket igennem. Men tag da og ring til manden og sig at du syntes han timeforbrug ar lidt vel højt. Og så kan det være at han har nogle gode forklaringer på det.
Omvendt lyder det også lidt som dårlig planlægning fra din håndværkers side. For hvis der er ca.5 timers arbejde, Så er det en tur forbi trælasten om morgenen, ud og udfører arbejdet, og af med affaldet på vejen hjem. Så fakturere dig for en dags arbejde+ materialer.
vh
Michael