Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af webshops

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har 2 forskellige webshops der skal sælges og søger i den forbindelse lidt råd til, hvordan jeg skal gøre det.

Den ene er en ren dropshipping shop der omsætter ret godt og er i vækst, der er ret mange produkter på shoppen og den er lige ved at være fuldt integreret med leverandøren.

Den anden handler med et nicheprodukt indenfor makeup og er markedsledende.

Jeg har kigget lidt på Saxis, men synes deres priser er ret høje, er der andre alternativer?

Eller nogen andre der har nogle gode råd?

Mvh
Ted
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ted, 

Først og fremmest vil jeg sige at Saxis produkt faktisk er ret godt hvis du står helt blindt og skal finde købere til dit projekt. 

Det kan være en øjenåbner for mange at de kan finde din virksomhed/projekt derinde og tage kontakt. 

Når det så er sagt, så er en oplagt mulighed også at kontakte dine direkte konkurrenter eller leverandører. De vil sikkert kunne se en stor værdi I at fjerne dig fra marked og overtage dine markedsandele såfremt du fylder en del i de respektive nicher. 

Jeg har gennem mine mangle år som webshop konsulent set en del der har taget denne vej når de skulle sælge et projekt, både på køber og sælger siden. 

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Tilmeldt 30. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julian,

Tak for dit svar, jeg synes dog at Saxix ganske enkelt er for dyre, de tager 7,5% af sælger og også et større beløb af køberen, jeg synes at det de leverer er ganske over-priced.

Desværre er mine direkte konkurrenter nok ikke en mulighed, da de alle arbejder med abonnent betaling og jeg synes de lidt for kreative, til at jeg vil sælge mit til dem.

 

Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at se nærmere på en side som Sitetrader.dk :)

Seneste projekt: KviklånOversigt.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)