Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefoni med omstilling

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt Krank:

Hej Carsten

Det er jeg simpelthen ked af at høre.
Når jeg kigger dit kunde nr. (I vores søsterbrand), så kan jeg bestemt godt se, at du har to ubesvarede forespørgsler.
Dem får du svar på lige om lidt.

Samtidig så tillader jeg mig også, at sende et kontoudtog, så du kan se at ting nogle gange følges af hånd i hånd.

Tak for de finde ord :-)

Hvis du her taler om ubetalte regninger. Så er det fordi de alle sammen er forkerte. Det har jeg henvendt mig om efter hver eneste modtagen regning, med lovning på, at det ville blive rettet. der er dog aldrig sket noget!

Produktet virker fint, men supporten findes ikke!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at nævne, at jeg har flere mails på, at jeg ikke skulle betale de forkerte regninger før der kom rettede!

Men det ville da snart være rart at få det ud af verden!

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Flex Page ApS:

Hej Patrick,
Giv Maxtel et kald - de har den løsning til en skarp pris.

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Men INGEN, som SLET INGEN support! - De svarer simplethen ikke på henvendelser, og ringer ikke tilbage selvom de siger de vil... Gentagende gange.

Nu henviste jeg jo også til Maxtel og ikke deres lavpris søsterselskab. :)

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)