Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige steder at handle spiritus

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 4. Dec 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino

Jeg er en ung motiveret fyr på 22, der går med drømmen om at åbne egen cocktailbar.
For at åbne sådan en bar skal der selvfølgelig være noget spiritus, allerede har jeg lavet etablering samt driftsbudget, her har jeg regnet alle tal ud fra drinx priser, og det vil her kunne give et lille overskud, mit spørgsmål er så, om der er nogle der kender et sted hvor der kan handles billigt spiritus, samt gerne ting som juice, lime osv.

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 34
Fra  KD Regnskabs Service Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at købe tingene på tilbud i supermarkeder, da det ofte er billigere.

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på hvad du skal bruge.
Billige mærker finder du billigst i supermarkeder faktisk.
Mange bruger INCO.

Skal det være lidt dyrere ting og større udvalg vil jeg anbefale DRINX. Dem køber jeg selv lidt fra og deres service er fantastisk.

Skal du have mere specielle og eksklusive ting kan jeg hjælpe dig på vodka og ginfronten.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Jul 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af temptations.dk.

Fra Hjørring
Tilmeldt 4. Dec 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind Tak for svarene

Jeg har PT allerede en konto på Drinx da disse virker meget professionelle, jeg søger blot at finde frem til en leverandør der kunne presse priserne lidt ekstra, hvis dette overhovedet er muligt

Jeg søger ikke umiddelbart noget specielt spiritus, da det som udgangspunkt mest er til opblanding i cocktails
Fra Hjørring
Tilmeldt 4. Dec 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak Jesper dem vil jeg undersøge :)
Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bedre priser kan jo opnåes ved køb af større mængder. 

Eventuelt kan du gå direkte til hver enkelt importør. Men det kræver formegentlig relativt store mængder

Fra Hjørring
Tilmeldt 4. Dec 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har overvejet at prøve fra producenten selv for at se hvilke priser de kunne give, dog ved jeg ikke så meget om importering af spiritus, ved du om der er særlige told samt nærings regler?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Det kommer an på hvor det bliver importeret fra (EU / ikke EU) og hvor varen har oprindelse.
Varekoden/HS-koden/Tariff kan du finde her: http://www.tarif.skat.dk/tariff/uc/qry/sbn/search.jsf?conversationId=639552
Gå ind under rubrik:toldordninger -> toldordninger for varekode. Der kan du se told og lign.

Her kan du også kigge efter varekode: https://www.dst.dk/da/Indberet/oplysningssider/intrastat/vareopslag

Kontakt evt. en speditør og hør nærmere og/eller bestil dem til at fortolde det.
Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så ligetil grundet alkoholafgiften. Du skal stille en ret stor sikkerhedsstillelse til skat for at få lov til at importere spiritus og du skal desuden have godkendt lager til det.

Der er sjældent told på spiritus faktisk. Men det er den danske afgift som giver udfordringen.

Og hvis du er ude efter almindelige, billige mærker kan du med garanti ikke købe direkte fra producenten. Det vil ihvertfald kræve mininum containerordre

Jeg importerer meget spiritus, så jeg svarer gerne på yderligere spørgsmål.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)