Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blæk og papir til 60.000 iværksættere?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er,

Jeg har startet et projekt som kommer til at omfatte hele landets iværksættere.

Det er et blog projekt, som allerede er understøttet af Iværksætter Netværk og deres 60.000 medlemmer samt tre virksomheder, bl.a. AJ Produkter.

Visionen med projektet er at gøre Danmark til den førende iværksætternation, få flere til at lykkes med deres projekter og skabe bedre forudsætninger for de unge iværksættere.

Der er selvfølgelig sat nogle del-mål og missioner. Første step har fået overskriften "Jagten på den perfekte udgave af mig selv som menneske og iværksætter". Det går ud på at skabe det optimale miljø og forudsætninger. Helt fra start af vænne sig til en sund arbejdstilgang, sunde vaner og rutiner samt et ultimativt arbejdsmiljø.

I den forbindelse søger jeg en sponsor, som vil sponsere mig med en printer og blæk, fotopapir og normaltpapir løbende. Sponsoratet er mod at i bliver nævnt i et planlagt blogindlæg som handler om hands-on og visualisering. Derudover får en prime sponsorplads på bloggen (som udkommer til Januar) og et post på diverse sociale medier om indgået samarbjede.

Hvert indlæg ses af minimum 25.000 iværksættere og dele i et forum med mere end 60.000 medlemmer.

Hvis det er noget dig og din virksomhed kunne være interesseret i, skal du være mere end velkommen til at kontakte mig på mail eller telefon.

Har du et andet forslag til et stærkt samarbejde? Måske et andet produkt eller en god idé i tankerne skal du også være meget velkommen.


Mvh. Martin Bjørn

Mail: mb@martinbjorn.com
Tlf.: 52900926
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)