Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad pengene blive i virksomheden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude ...

Jeg. Forstår ikke helt, at man bliver beskattet af overskud i virksomheden. Opgjort som privat indkomst i lille virksomheden, hvis man lader pengene blive i virksomheden. Eller har jeg misforstået. Jeg kommer ud med et overskud, og opgør det til skat som personlig B-indkomst, men ønsker egentlig at pengene bliver uden skattetræk.

Med venlig hilsen

Vintagesmykket

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vintagesmykket:

Hej derude ...

Jeg. Forstår ikke helt, at man bliver beskattet af overskud i virksomheden. Opgjort som privat indkomst i lille virksomheden, hvis man lader pengene blive i virksomheden. Eller har jeg misforstået. Jeg kommer ud med et overskud, og opgør det til skat som personlig B-indkomst, men ønsker egentlig at pengene bliver uden skattetræk.

Med venlig hilsen

Vintagesmykket

det kan du ikke i en almindelig lille virksomhed - undgå skat. Du kan bruge VSO og kun betale acontoskat på 22% men det vil koste penge til hjælp med hæverækkefølge mm formentlig og ikke som sådan være en god ide hvis du taler "lille virksomhed"

Der er er netop i personlig virksomhed slet ikke tale om, at det her med at lade penge stå  - eller hæve, eller skyde ind, på nogen som helst måde påvirker skatten. Du kan netop hæve alt det du vil og kan, uden skat påvirkes, så længe du har penge til kreditorer mm - og din virksomhed betaler som sådan ikke skat, det er noget DU gør personligt - og det gør du af bl.a. dit overskud. 

overvej og vide mere om personlig virksomhed på alle niveauer - også om VSO hvis du vil bruge det til at udskyde en del af skatten til senere - og om skat, moms og en masse andet letlæst i ebog eller paperback http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)