Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

indgang til nødhjælps tøjlagre

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Håber der sidder en der kan hjælpe med en smart ide´!

Jeg er indehaver af en lille ny vintage tøj forretning, og mine varer kommer hovedsageligt fra Afrika hvor jeg køber vintage tøj stykvis, på markeder.
Jeg kender til secondhand tøj cirklen og ved at, inden det bliver sendt til Afrika blir det sorteret på centraler rundt omkring i Europa og USA, af dem der har opkøbt tøjet fra nødhjælps organisationerne.

jeg vil gerne køre min indkøbsmetode med effektiv og vil gerne ind på sorteringscentralerne og finde tøjet inden det bliver pakket. Jeg ved at der er andre butikker og firmaer i Danmark der gør det på den måde..

Jeg har skrevet til VIRKELIG mange af de selvskaber der opkøber genbrugstøj i hele verden. og hver gang får jeg det samme svar.. at jeg kan købe en 20 fods container blandede baller med pakket tøj.
MEN - jeg vil ned på centralen og finde det jeg kan bruge og pakke ballerne selv...helst uden at skulle købe en hel container. jeg kan nemlig KUN bruge det tøj der er fra 40erne-90erne..

Jeg er endnu ikke kommet ind nogen steder... sidder der nogen derude der kan hjælpe eller har en ide?

Mange hilsner Marlene
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)