Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sagsøg Facebook eller ej?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft oprettede en jule annonce for min foto historiske bog på Facebook, for at øge salget af denne i forbindelse med julen. Men, Facebook mener i følge deres automatiske annonce gennemgang at den bryder med deres regler.

Der står:

"It looks like your ad may be for a housing, employment or credit opportunity, or you've included a multicultural affinity segment in your audience. If so, you'll need to review and accept our policy prohibiting discrimination. Account administrators must review and accept this policy for ad approval to be granted. If you're not the account administrator, please notify your administrator now.

Once you accept, we'll review any unapproved ads from the past three days. Typically, this review takes a few minutes. Approved ads will go live. You can visit Ads Manager to manage ad delivery.
If you've read our policies and think that we made a mistake, you can request a second review by our team."
Jeg har bedt dem om at gennemgå den med supplerende oplysning om at jeg ikke overtærder deres retningslinjer for reklame, samt at det er en uskyldig reklame for en historie bog.
Men på trods af at de lover at kigge klagen igennem, så sker det intet!
Det har så komplet ødelagt mit julesalg at jeg ikke har kunne få denne reklame ud via Facebook.
Og så er det jeg tænker om man mon kan sagsøge Facebook for at komme med falske beskyldninger samt ødelægge ens salg?
Håber en med juridisk forstand kan svare på dette, og hvis de kan sagsøges, hvorledes det så gøres bedst?!

Med venlig hilsen og tak for svar!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vil jeg sige du skal opgive. Dels er facebook ikke på nogen måde forpligtet til at stille reklameplads til rådighed for nogen som helst - dels har de en række regler, som man let kan komme til at overtræde uden at ville, og du vil ikke komme nogen vegne juridisk med at sige, at de er for langsomme om at gennemgå dine indsigelser.
En sag anlagt mod facebook for ikke at have accepteret din reklame har ingen udsigt til at kunne vindes

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det ikke svarer på dit indlæg. Men næste gang bør du sørge for at være ude i god tid og få godkendt annoncer der er så vigtige lang tid før. Eller brug flere markedsføringskanaler, så alt ikke står og hænger på én annoncør.

Mvh. Anders

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 20. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Anders du har ret. Problemet er bare at vælger man andre kanaler så står udgifterne ikke mål med resultatet.

Jens

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)