Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Isbryder søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-kolleger.

Vi er en gruppe af iværksættere, som søger en eller flere superseje freelance sælgere, der kan hjælpe os med at bryde isen:

Hvis du er god til salg, menneskelige relationer og IT/teknik, så har vi et iværksætterhus på Fyn lidt uden for Odense, som godt kunne bruge din assistance.
Vores iværksætter-fællesskab er samlet i en gammel fabriksbygning, som drives af en forening, der blandt andet har til formål at fremme iværksætteri på Fyn.
Her er små virksomheder, som blandt andet er beskæftiget med spiludvikling, VR, E-sport, filmproduktion, tekstforfatning m.m. Så er der selvfølgelig også min egen virksomhed, som tager sig af alt det kedelige, de andre ikke gider (bogholderi, regnskab, moms, rådgivning etc.).
Fælles for os alle gælder det, at vi er enormt dygtige til det vi hver især laver, men vi er ikke ret dygtige til den del, der hedder salg - og specielt det opsøgende salg halter gevaldigt.
Det er her jeg tænker, at du kommer ind i billedet: Hvis du er interesseret i og brænder for iværksætteri, og du har gode evner inden for salg - samtidig med, at du har den tekniske forståelse og ikke mindst interesse for meget af det, der bliver lavet her i huset, så kunne det blive ren win-win for os alle. 
Jeg kan ikke tilbyde noget fast, men jeg kan tilbyde dig en masse spændende opgaver og udfordringer på freelance-basis for alle virksomheder her i huset - inklusiv min egen. Din aflønning kunne eventuelt være en procentdel af de opnåede resultater (ordrer), en fastsat timeløn eller hvad vi nu kunne finde ud af.
Du kan også få stillet et gratis skrivebord (inklusiv fri internet, el, vand, varme, kaffe, hygge og meget mere) til rådighed i vores iværksætterlokale, hvis du kunne tænke dig det.
Det er ikke afgørende hvor i landet du holder til, det afgørende er, at du brænder for iværksætteri, og evner at sætte dig i andres sted. Hvor meget tid du ønsker at bruge på det er helt op til dig selv.
Måske du er blevet nysgerrig efter mere? Hvis du er seriøst interesseret i at høre mere, så send mig nogle ord om dig selv på mail til kh@firmafokus.dk.
Læs eventuelt også mere om mig og min virksomhed på https://firmafokus.dk.
De bedste hilsener fra
Kasper Høvsgaard
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)