Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal selskabskapital indbetales til?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Dec 18
Indlæg ialt: 12
Fra  Real Fast Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld, hvis dette er et dumt spørgsmål, men jeg kan umiddelbart ikke finde noget svar.

Når man registrerer sit IVS skal man lave en egen-erklæring for at selskabskapitalen er indbetalt til IVS, men hvordan kan jeg overføre penge til mit firma som ikke er registreret endnu? Jeg har jo ikke en erhvervskonto og kan ikke få en før firmaet er registreret... Har jeg totalt misforstået noget?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Med under 25 t kan du bare bekræfte du har dem i en cigarkasse - og så bør du nok checke bank inden også - da mange opdager det slet ikke er så let at få IVS bank idag - og det skal du jo så bruge til at sætte pengene ind. Du kan også få en konto til IVS xxxx under stiftelser og bruge den inden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Dec 18
Indlæg ialt: 12
Fra  Real Fast Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så jeg bekræfter altså bare at jeg har dem, og så sætter jeg dem på en konto når jeg får en? Hvordan ville en egen-erklæring se ud i dette tilfælde? Ville det stadig være:

Undertegnede erklærer, at selskabskapitalen på XXXX kr. til kurs 100 er indbetalt kontant til [indsæt navn] IVS den 15/12/2018.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 98
Fra  Svensmarke Økonomi ApS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke sætte pengene i banken, du kan have dem i din pung.

Jeg mener du kan finde erklæringen på erhvervsstyrelsens hjemmeside.

Husk at du skal oprette en nem-konto.

vh. Peter

Svensmarke Økonomi ApS - Rådgivning, administration og IT-systemer - vi er på facebook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)