Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bundle vareforsendelser fra Kina - Fra kasser til paller

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har fået fornøjelsen af et projekt som ligger et stykke fra mit normale virkeområde og her derfor brug for lidt hjælp.

Den pågældende virksomhed har en række leverandører rundt om i Kina og herfra bestilles varepartier som modtages af privatperson bosiddende i Kina. Denne person samler forsendelserne og sender til DK i relativt mange mindre forsendelser. 

Personen er på vej retur til Dk og derfor skal der findes en ny løsning samtidig med at vareflowet skal ændres fra ugentlige forsendelser i kasser til månedlige forsendelser på paller 

Helt konkret har jeg brug for en person eller virksomhed der kan modtage xx kasser fra en række forskellige leverandører, samle (måske ompakke) dem på palle og sørge for enten afhentning af transportør eller selv sende til afskibningshavn. Det er sandsynligt at personen eller virksomheden ville skulle udforme tolddokumenter.

Vi snakker en samlet mængde der svarer til ca. 1-2 paller per måned. 

Min umiddelbare tanke var at forsøge at finde en dansker bosiddende i Kina der kunne håndtere dette.

Alternativt en lokal som sikkert vil være billigere, men også noget mere usikkert.

Eller alternativt en virksomhed der kan håndtere dette. Synes ikke jeg kan finde nogle udover over fulfillment centre og det virker umiddelbart lidt skævt. 

Er der nogen der har erfaringer med et sådant set up og måske endda konkrete kontakter.

Jeg sidder med fornemmelse af at der naturligvis findes masser af virksomheder der kan løse dette, men jeg mangler de 3-4 skarpe søgeord på google der leder mig i favnen på relevante virksomheder?

Med venlig hilsen

Brian

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Da  Kina er er meget stor land, vil det formodentlig ikke kunne betale sig at samle spå relativt små forsendelser. I øvrigt vil jeg tro man render ind i problemer mht. eksporttilladelser.  Prøv at kontakte PrimaCargo de har egne kontorer i Kina, så de vil med sikkerhed kunne fortælle om det økonomisk er rentabelt.  

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Tak for input. 

Mvh

Brian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)