Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kurer hos Wolt med enkeltmandsvirksomhed

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

slog lige op, de er fra finland

jeg kunne også vælge at "arbejde" for dem under mit cpr nummer og lade dem stå for det med skat

det har jeg bare ikke lyst til

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

3dnørd:

slog lige op, de er fra finland

jeg kunne også vælge at "arbejde" for dem under mit cpr nummer og lade dem stå for det med skat

det har jeg bare ikke lyst til

det er nok der du så må afgøre, om du risikerer et voldsomt skatteproblem ala det uber chauførrer i vidt omfang fik - og så den sikre, arbejde under dit CPR nummer. OM de så kan stå for det med skat, ved jeg ikke helt, det kræver de er dansk registrerede, ellers kan de max indberette i Finland og du skal selv stå for resten
Dit valg - en sikker lovlig løsning eller en skattemæssig risikabel løsning - som givet også vil være momspligtig  og om jeg forstår ret, udføres ydelsen i danmark også

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

der er jo kun et problem hvis skatten ikke bliver betalt, og det gør jeg selvfølgelig som B-skat lige som alle andre der har enkeltmand virksomhed

Så længe det sker hvad er problemet så?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

3dnørd:

der er jo kun et problem hvis skatten ikke bliver betalt, og det gør jeg selvfølgelig som B-skat lige som alle andre der har enkeltmand virksomhed

Så længe det sker hvad er problemet så?

ex at din indtægt er momspligtig og du en dag kommer over 50 t per 12 mdr = ved 4000 per måned i oms nok først og fremmest. Du har jo besluttet dig, så er det her ikke spild af min tid?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej nej, jeg prøver bare at forstå hvor problemet ligger når man betaler til skat hvad man skal

Og ja ryger jeg over 50.000 om året skal jeg selvfølgelig moms reg. og svare moms også, men det har jeg ikke tænkt mig og holder selvfølgelig øje med så det ikke kommer i spil

Og nej har ikke besluttet mig endnu, og hvis der direkte er noget "kriminelt" ved wolt så er det eneste de ser mine skosåler ryge

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)