Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min pc er Dum!!!???!!!

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vidste ikk lige hvor jeg sku ligge mit indlæg, men nu ligger jeg det her...

Har bare et lille irreterende problem med min computer..
 
Jeg tror den har virus, men jeg er ikke sikker. Jeg har to brugere på min pc. Elena1 og Elena2.. Elena2 lavede jeg fordi Elena1 ikke ville gå på nettet.. Det er så den der har været problemer med.. Hvis i forstår?
 
På Elena1 poppede der på et tidspunkt sådan noget Spywear Cleaner op på min pc hver gang jeg loggede på og sagde at jeg havde 78 viruser, jeg har så slettet den der spywear cleaner, fordi jeg fik af vide at det var dén der var problemet... Jeg har installeret noget gratis Ad Aware halløj som vist nok også¨siger der er noget galt, men jeg fatter simpelthen ikke hvad... Jeg er SÅ computer lost som man overhoved kan være, næsten! However, Elena1 vil ikke gå på nettet eller noget...
Der popper også tit sådan et vindue op som siger et eller andet med "send fejlreport" og "undlad at sende fejlreport".. Jeg trykker bare på "send" hver gang.. hmm...
 
Nå, det var vist symptomerne... Nogen der ved hvad der er galt og hvad jeg kan gøre ved det??
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, Elena

Jeg vil da gerne hjælpe dig... men jeg er bange for, at jeg måske ikke helt forstår problemet. Blandt andet fordi du heller ikke selv gør
 
Har du mulighed for at tage et Screen Shot (Prnt Scrn) næste gang den dukker op, og så sende billedet til mig på mf@refocusmedia.dk? Så skal jeg hjælpe dig på stedet (med mindre man er til træning )...
 
Der er jo simpelthen ikke noget værre en reklame-virus-ting på puteren

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elena,

Prøv at køre TrendMicro''s gratis online virus/adware cleaner - den plejer at være god. Her er et link: http://housecall.trendmicro.com/
 
Ellers er det bare med at få installeret et antivirus program så hurtigt som muligt.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er et screen shot?? og hvordan gør jeg det?? Spywear cleaner har jeg jo slettet...

Hvad koster sådan noget anti virus dims? hvor køber jeg det? og hvordan fungere det? hehe
 
Og.. når jeg henter sådan noget Ligesom Ad aware osv på nettet, fjerne det jo ikk muligvise viruser? Jeg ka sku ikk li sådan noget ''gør det selv'' programmer.. Er der ikk en nem en på dansk som bare ordner det hele?
 
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Carsten scanner den både Elena1 og Elena2? og hva så når den er færdig??
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo kigge på viceværtens eget antivirus program: www.virusfighter.com

mvh Carsten
 
 
 
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe... Screen Shot er noget du tager ved at trykke på knappen (Print Screen), som sidder i højre hjørne (muligvis), sammen emd Num Lock knappen og Pause knappen...

Når du har trykket på den svarer det til at du har kopieret et billede. Dette billede kan du sætte ind i word eller din mail editor og så sende til mig
 
Der findes et godt dansk site der hedder www.spywarefri.dk som hjælper med den slags... men det kan være den ikke er derinde... Der findes mange programmer du kan downloade... Der er også rigtig gode guides rundt omkring på nettet. Men det jeg vil gøre for dig er at finde den specifikke fejl og sende dig en renskrevet guide, så du kan komme af med det  

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/7/2006 4:51:56 PM Forfatter: elena Carsten scanner den både Elena1 og Elena2? og hva så når den er færdig??

Ja, den scanner PC''en og er ligeglad med hvilke bruger du logger ind som. Men den kræver jo Internet adgang, så Elena1 er jo udelukket
 
mvh Carsten
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

JAmen det er jo Elena1 som er problemet... :-/

MArcel okai jeg tror godt jeg forstår.. Men hvad er det jeg skal screen shoote? (for lige a spørge dumt)..
Den der "send eller undlad at sende fejl report"? eller..? For som sagt, det der pop op spywaer cleaner har jeg jo slettet, så det kan jeg ikk sende...
 
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det den eneste fejlmeddelelse der dukker op? Kommer der ikke noget inden eller noget?

Fordi virusprogrammer og ad aware fjernere er til ingen nytte, hvis det er en fejl på din computer, der dukker op, uden årsag... Så kan det jo være alt

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)