Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkommende tøj mærke (Devilious)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Apr 18
Indlæg ialt: 7
Fra  2002 Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til hvem der nu læser det her, håber du har haft en god dag indtil videre.

Jeg vil høre om der mulighed for at få en investor, eller lån som en under 18. Da jeg allerede har alt klar, gået igang med produktion med 2 designs, mangler jeg stadig noget til at få 2-3 designs mere med. 

Så jeg vil høre om der er mulighed for at få som sagt en investor eller lån som en under 18, er nemlig 16.

Jeg håber I antager det her som et lidt seriøst opslag og ikke bedømmer det udfra min alder.

Vil gerne dele billeder af mine skitser, min beta webshop, hvordan jeg vil marketføre tøjet, og hvordan jeg vil få folk til at købe tøjet.

I kan kontakte mig på det her opslag, eller via følgende;

E-mail: Deviliouscb@hotmail.com

Telefonnummer: 71 64 59 67

På forhånd, tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg TROR det er svært med investor - f.eks er det forbudt at låne dig penge eller skyde penge i dig når du ikke er 18 - hvis du på nogen måde kan komme til at skulle betale tilbage eller forpligte dig økonomisk

Jeg tror også du skal forholde dig til, at du ikke kan/må have en shop/webshop der sælger noget som helst tøj- før du er 18 - at du heller ikke kan få en betalingsløsning eller bank tilknyttet

Du skal enten have statsamtets tilladelse http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html 

eller have en (forældre feks) til at stifte selskab og sælge dig https://johnhannover.blogspot.com/2015/10/eje-et-selskab-som-under-18.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tråd starter. Den risiko villige kapital sidder lidt stramt for tiden. Desværre og et lån kan du godt glemme alt om medmindre dine forældre er villige til at kvittere for risikoen. Da du ikke engang kan oprette firma da du er så ung medmindre du får dispensation fra stats amtet.

En mulighed er crowdfunding men ellers tror jeg at dine muligheder er yderst begrænsede. Sorry to say medmindre du kunne få en eller anden over 18 med i dit firma.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Apr 18
Indlæg ialt: 7
Fra  2002 Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet en crowdfunding, men det kræver du er over 18 også.

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mohamed,

Prøv evt, at se om du ikke kan få en myndig (over 18) med I hele idéen, det vil gøre at du vil kunne starte det hele op, så længe h*n er villig til at tage risikoen.

Hilsen, 
Mikkel Krogsholm.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)