Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klimasite - feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop lagt "sidste" hånd på https://goerdanmarkgroennere.dk/ .

Jeg vil rigtig gerne have noget konstruktiv feedback på alt vedr. siden - design, brugervenlighed, indhold etc. Yes

Både ros og kritik er velkomment og vil blive værdsat. Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

På din Kontakt side, findes der bla. META, osv, som sagtens kunne fjernes? Der er også en About us, på Kontakt siden, som ikke er ændret til Dansk osv.. Der er en del ting på den Kontakt side, så tjek lige den igennem igen. :) Ellers ser det faktisk meget godt ud. :) 

Det samme som på Kontakt siden, findes også under Privatlivspolitik siden.
I footeren står der "Seneste Blogindlæg" og nedenunder en knap med "READ MORE" - Evt, ændre den tekst til "Læs mere"?

I footeren har du en "Nyttige Links" boks, hvor hvis du klikker på FAQ, så sker der nada. :)

Din "Om os" side er også helt tom? - https://goerdanmarkgroennere.dk/om-os/ 

Det var lige hvad jeg kunne finde ved hurtigt at gennemgå den.

Venlig hilsen,
Mikkel Krogsholm.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Generelt set så elsker jeg temaet og farverne som i har valgt til siden... Men savner lidt tekst under boksene på forsiden, føler jeg? :) Håber du kan bruge mit input til noget...

- Louise

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres input - det er nu ændret.

Yderligere input er meget velkomne. Smile

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille fejl i footeren:

En anden ting jeg ser er i at i har en blog, hvilket giver jer mulighed for at indsamle kundedata, imod at kunden oplyser f.eks. deres e-mail, og derigennem kan i bygge en nyhedsliste. Men det smarte ville være at bygge en messenger nyhedsliste, hvor i sender notifikationer ud til brugerne som har abonneret på nyheder igennem jeres blog side direkte i messenger. Der er 84 % åbningsrate på messenger nyhedsbreve sammenlignet med 22 % i e-mail nyhedsbrev.

Vi kan tage en uforpligtende snak og/eller kop kaffe og drøfte hvordan i kan implementerer en chatbot i jeres virksomhed? Vi gir den første konsulent time gratis 

Ring/skriv endeligt

Telefon: 20673160 mail: sht@chatbotr.dk

Ser frem til at høre fra dig

VH,

Seb

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes at der er tale om en flot side. Dog forstod jeg ikke helt indkøbsvognen på siden, da jeg ikke fandt en "shop" eller lignende i navigationsbaren.

Seneste projekt: KviklånOversigt.dk

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Davidsen:

Hej

Jeg har netop lagt "sidste" hånd på https://goerdanmarkgroennere.dk/ .

Jeg vil rigtig gerne have noget konstruktiv feedback på alt vedr. siden - design, brugervenlighed, indhold etc. Yes

Både ros og kritik er velkomment og vil blive værdsat. Smile

Siten er pæn og omfattende mht emner, men i kritik af din site så er spørgsmålet hvad dit mål egentligt er.

Er det som så mange andre en feel good site politiserende site for de meninger du selv har eller er ambitionen at det skal mere objektivt?

Dilemmaet er som altid at grønreligionen forsøger at både blæse og have mel i munden. Det er ret let at enes om at vi ikke skal svine miliøet til, men du promoverer "vedvarende energi". Har du eller vil du tale om at eksempelvis vindmøller producerer microplastik, og skader biodiversitet da de dræber millioner af insekter, fugle og flagermus.

Vil du tale om fiskedød ved bølgeenergi?

Vil du tale om den øgede CO2 forurening fra økologiske fødevarer, og vores import af foderstoffer fra sydamerika til at kompensere for at vi ikke vil gøde.

Hvis det er en " jeg lever i en osteklokke" og har en Donald Trump tilgang til fakta så er siten glimrende, og det tyder web adressen på at det er.

Uanset hvad er den sikkert en god start.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)