Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erhvervstelefoni i enkeltmandsvirksomhed + interent

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg har virkelig svært ved at finde fordele ved at skifte fra min privat mobil til erhverv i min enkeltmandsvirksomhed.

Er der en som har mulighed for at udspecificere omkostninger og besparelser for mig, da jeg ikke kan finde noget på nettet.

Jeg betaler lige nu 309 kr til internet pr. måned. derudover har jeg telefoni pr. måned for 169 kr. 

Jeg kan læse mig frem til at jeg personligt skal beskattes af 2800 kr. før skat hvis jeg vælger erhvervsløsning.

Jeg står og skal have ny mobil da den gamle har gjort sin pligt, men kan ikke se fornuften i at binde mig til et selskab i 3 år. 


Jeg håber i kan gøre mig klogere. 

På forhånd tak og glædelig jul :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kun telefonen udløser skat. Internet kan du tage overfirmaet hvis de bruger nettet. Du skal dog dele momsen (ofte lettest 50/50) hvis du har den i hjemmet

Skal du købe telefon, så betaler det sig sikkert at tage skat af fri telefon med 2800 at indberette. Har du et selskab bør regningen gå til det for telefon og abonnement. Måske skat af fri telefon bortfalder - den er væk fra 2020 men S vil genindføre dem hvis de kommer i regering siger de

Du skal også dele momsen i % forretning/privat hvis du har telefon hjemme uanset fri telefon skat. (ofte 50/50)

http://johnhannover.blogspot.dk/2014/01/skat-fri-telefon.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)