Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bekræftelse af selskabskapital

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 03:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Når jeg skal have bekræftet min selskabskapital gennem revisoren, hvordan fungerer det?

Vh
Johannes

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46471
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi taler om ved tvangslukning - så vil revisor gennemgå dit regnskab og se at selskabskapitalen ved genoptagelsen er fuld - og tage et beløb for den erklæring


Hvis du taler om at stifte selskab, så er det normalt via advokat eller bank og så sætter man beløbet ind på en lukket konto hos den der bekræfter

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Dec 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man også gøre det gennem revisor?

For forventer at den revisor som skal skal hjælpe med stiftelsen af selskabet også skal stå for selskabets fremtidige regnskaber.

Vh
Johannes

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46471
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis revisor har en klientkonto i en eller anden form så ja. Det er ikke en standard at revisorer har klient konto men en del råder over det. 
Ofte er det en advokat der står for stiftelse og dermed for bekræftelse via klientkonto. Herefter tager revisor så over, i mange tilfælde en som advokat har samarbejde med - men det fungerer også ofte den anden vej - at revisor står for det meste og bruger en samarbejds advokat klient konto
Endeligt kan banken faktisk bekræfte men det koster det samme normalt og bankerne er ikke "vilde" med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)