Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overskud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 04:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg forstår ikke skattereglerne i år 1 for min virksomhed. Overskud indberettes og beskattes med trækprocent. Beskattes igen ved hævning næste år. Dobbelt beskatning. Mange spørgsmål. Er uklar omkring frigiven likviditet.?

Mvh

Vintagesmykket

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vintagesmykket:

Hej

Jeg forstår ikke skattereglerne i år 1 for min virksomhed. Overskud indberettes og beskattes med trækprocent. Beskattes igen ved hævning næste år. Dobbelt beskatning. Mange spørgsmål. Er uklar omkring frigiven likviditet.?

Mvh

Vintagesmykket

Eftersom du nævner beskatning af hævninger går jeg ud fra vi snakke om virksomhedsskatteordningen?

 

Du bliver ikke beskattet 2 gange af samme indkomst! Det beløb som kommer fra beskatning af opsparet overskud kan hæves skattefrit.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vintagesmykket:

Hej

Jeg forstår ikke skattereglerne i år 1 for min virksomhed. Overskud indberettes og beskattes med trækprocent. Beskattes igen ved hævning næste år. Dobbelt beskatning. Mange spørgsmål. Er uklar omkring frigiven likviditet.?

Mvh

Vintagesmykket

tror måske ikke du taler VSO og i så fald: Dine hævninger har intet med skat at gøre. Du må hæve og sætte ind alt det du vil. Det sker i status og ændrer ikke ved resultat/overskud/tab http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvad-betaler-man-skat-af-i-personlig.html

og ellers måske småpenge værd samlet http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)