Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At eje en fodboldklub?!

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der nogen som har hørt om dette site: http://www.myfootballclub.co.uk/   Idea

Konceptet går i alt sit enkelhed ud på at man melder sig til inde på siden betaler 350 kr for et år, og får derved indflydelse på hvilken klub man skal købe, holdopstilling spillerindkøb ect..Stick out tongue

Måske var det en ide at starte herhjemme? Nogle ideer?Idea

The creators of 24Goal.com online resultservice!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vent lige en 14 dages tidSmile

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen er det ikke en masse fans der har slået sig sammen om at købe en rigtig klub, og derved har alle betalende fans ret til en mening og komme med input?

Tror det vil være svært i Danmark at finde nok mennesker der vil slå sig sammen om at købe en klub, også fordi vi er så lidt folk her i DK, så fanskaren er ikke stor nok i de mindre klubber.

Men et fedt koncept synes jeg...

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tænkt lidt det samme, og det kunne da være skægt. Men jeg tror det skal gribes lidt anderledes an her i landet.

Når der var samlet penge ind tror, jeg man skulle finde en klub i Københavnsområdet som pt. ligger i 2. div eller måske en række eller 2 under det. Her skulle man købe deres 1. holdslicens og så bygge det op derfra.

Men du må gerne sende en PB om dine tanker, jeg er klar!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 Der er startet en dansk side - www.mitsuperligahold.dk

 Tror dog det bliver svært for dem, da det stort set kun er danskere som har intersse for dansk fodbold. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes virkelig ideen er super fed, og med meget hårdt PR arbejde kan det efter min mening også lade sig gøre.

Markedet er selvsagt ikke ligeså stort i Danmark, men interessen er bestemt tilstede !

Håber på det bedste.

Held & Lykke 

 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det danske marked er der - mindre men det er der...

I er velkomne til at kontakte mig - vil gerne være med bag teamet Smile

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Sgu ikke meget gang i www.mitsuperligahold.dk siden, der er intet info om hvad og hvordan konceptet er bygget op, det må kunne gøres bedre??!!Big Smile
Tilbyder gerne mine ideer og fritid til et projekt, hvis der er nogle som er friske?? Måske skulle man i DK have en eller flere investore indover hvis der ikke kunne samles nok penge indEmbarrassed

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jo blot et aktieselskab I snakker om - Den med flest aktier bestemmer mest (groft sagt)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Neej ikke helt, i dette koncept vil medlemmerne få lov at bestemme over alle vigtige beslutninger i den daglige drift, eks. hvem skal på holdet, hvem skal købes, hvem skal være træner, hvilken taktik osv.

 

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)