Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At eje en fodboldklub?!

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tør sætte 100 kroner på at sådan et projekt ikke vil nå ret langt i f.eks. superligaen.

En så decentral styring tvivler jeg meget stærkt på vil kunne håndtere økonomien i projektet, for slet ikke at tale om alt det bøvl det giver at alle skal høres om alting..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror nu nok det kunne realiseres, medden rette mediedækning selvfølgelig:)

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en ret så spændende idé. Nogen der tør komme med et bud på hvormeget, der skal bruges til opstarten og herefter hvor stort budgettet skal være for at drive et hold, der spiller i Danmarksserien?  

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal jo nok være i 2 division, da det ikke ermuligt at skrive kontrakter i Danmarksserien!

The creators of 24Goal.com online resultservice!
Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kontakter mig bare jeg er klar til og give en hjælpende hånd :)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer til at minde lidt om et aktieselskab. Men man kunne måske lave et fint certifikat til f.eks 2000 kr., og sætte den i en fin ramme der er designet til formålet med guldplaterede kanter og med små fodbolde i sølv. Rammen kunne f.eks koste 499 kr. og være fortjenesten til den der nu sætter initiativet igang, hvis rammen eksempelvis kunne produceres for 200 kr. Der er vel omkring 50000 tilskuere til en runde i superligaen, men der er jo mange flere i målgruppen. Man kunne også forestille sig andre indtægter senere som trøjesalg, pølseboder på stadion osv. :)

Kan man få 25000 til at betale et depositum på 500 kr. hvor resten betales når de 25000 er nået, og man vurderer der er kapital nok til opstarten, kan man så gå i gang. I tilfældet her, kommer der 50.000.000 ind, som man burde kunne stille et rimeligt hold med, og leje sig ind på et fodboldstadion. På et tidspunkt kommer der også tv-indtægter hvis man er så heldig at komme helt op i superligaen. Så er der trænings faciliteter, træner, bestyrelse osv. Her kunne man tage imod interesserede til bestyrelsen, og nominere dem med de kvaliteter de har, og med stemmeafgivning på hjemmesiden. Herefter får bestyrelsen til opgave at vælge direktør, finde en træner osv. På den måde er der demokratisk valg, og alle i bestyrelsen har betalt samme pris for 1 andel i holdet. Tror det ville give en kæmpe loyalitet at alle har lige stor økonomisk del i holdet.

Det bliver et enormt set-up, men det kunne måske lade sig gøre i en eller anden form.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til Myhandballclub.com er initiativet meget godt, men jeg mener ikke at der er nok interesse for håndbold i hele verden, til at kunne skrabe medlemmer sammen, ej heller sponsorinteresse som er stor nok osv.
Men held og lykke herfra godt initiativ!

The creators of 24Goal.com online resultservice!
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Forskellen ved dette setup og et alm. aktieselskab ville så være at alle vigtige beslutninger, som den ugentlige holdopstilling, taktik, stadion valg, klubvalg, spillerkøb, trøjedesign og andre vigtige spørgsmål sendes ud til online afstemning på sitet! 

Måske vi snart skulle indkalde til et møde et sted og få samlet en gruppe af frivillige til at stable sitet og marketing salg af medlemsskaber på benene? Nogle som vil lægge lokaler til?

The creators of 24Goal.com online resultservice!
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt sammen korrekt, men i håndbold opererer man også med langt mindre budgetter.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)