Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At eje en fodboldklub?!

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Og mindre indtægter Wink Nogle som var med på at lave en styregruppe for projektet? Så send mig en beskedSmile

The creators of 24Goal.com online resultservice!
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor købe et fodboldhold, når vi kan skabe et selv ???

Vi samler da bare 11 aminoer og om 3 år spiller vi superliga, 2 år mere og så har vi vundet Champions League Stick out tongue

 

 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der sagde ny omgang af fc zulu - bare fc aminoWink

Men kæft det hold du omtaler "Odds-klubben" - skal da have en kondition der er helt i top - hvis det kan nøjes med 11 spillere:p

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som er frisk på at få stablet et site på benene?

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar på at hjælpe til hvor det behøves, kan desværre ikke være behjælpelig med selve programmeringen. 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg er helt sikkert klar på det. Hvad siger vi ? Skal vi gøre det eller hvad ?

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

mitsuperligahold.dk - Der sker ikke ret meget her!? Er der nogen som vil indkalde til et møde i kunne evt. tilmelde jer hos mig!!

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt klart at den daglige styring skal selvfølgelig varetages af en træner og andre professionelle, men man kunne jo fx. forestille sig at en aktie gav ret til deltagelse i et udvalg, der var med til at træffe beslutninger. Et sådan udvalg skal naturligvis laves på web'en - Således kunner der være et udvalg for indkøb af spillere: et udvalg for design af spiller dragter, osv. osv. Spiller emner blev præsenteret af den daglige ledelse og afstemning foretages af udvalgets medlemmer. På den måde vil den demokratiske process blive enkel & hurtig - måske kunne man gøre det endnu hurtigere, så en dag kunne et antal aktionærer være "medtræner" for en dag og komme med gode råd til træneren under kampen osv. osv - der er masser af ideer og sjove anderledes muligheder - interaktivt TV oa.

Jeg er frisk på at lave websitet og den tekniske løsning !

 

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enige i de ting du nævner, og der skulle selvfølgelig  være streaming fra alle kampe, interviews med trænere og spillere osv. inde i medlemssektionen. Der skal dannes en arbejdsgruppe,måske kunne du lede denne?

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting er at udvikle ideer og IT løsninger, men der er også en meget stort forretningsmæssig opgave, og det kræver en økonomisk kickstart også, og en eller flere kendisser gl. fodboldspillere ell der vil være med på et niveau , ville være fedt : Lerby, Simonsen, Arnesen, Laudrup, Elkjær  mfl.  

Men jeg vil gerne deltage akitvt på et eller andet niveau!

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)