Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er næsten færdig med min nye side og kunne godt tænke mig at hører hvad i synes om den. Kunne godt tænke mig at hører hvad der kunne ændres og hvad der mangler. Det drejer sig om: 

vkmmedia.dk

 

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kommer det måske til at lyde lidt kritisk, men sådan ved første øjekast, så var min tanke: Sikke noget rod. 
Det er ikke så godt, når det nu primært er udvikling websites, du sælger.

Det virker totalt uoverskuelig og som om at informationen bare er kastet ind til højre og venstre.
Baggrunden på siden er alt for markant og stjæler fokus - Så jeg ville vælge noget, der var meget mere dæmpet og ikke have farvet baggrund på hele forsiden.

Lav nogle sektioner vertikalt på siden i stedet for at placere alt indholdet horisontalt. Sørg for at teksten er letlæselig og at du får fremhævet det vigtige, lige nu ved jeg ikke hvor jeg skal kigge hen.

For mig at se er der et stykke vej til en flot hjemmeside.

Og så er der lige en anden ting, der undre mig lidt. Du har de her "demoer" som vel er kopier af sider du har lavet for dine kunder. Men du har dem til at ligge på dit eget domæne https://vkmmedia.dk/cargostream2/? Umiddelbart en skidt løsning, der giver en farlig masse duplicate content for https://cargostream.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fuldstændigt absolut no-go at kopiere kundens website og lægge det på et subdomæne. Du risikerer at alle deres kunder finder sitet og det kan være fyldt med forkerte og gamle oplysninger. Du må kun vise screenshots og udsnit. Du skal hellere vise nogen screenshots og så fortælle om din designtanker og ideer.

Jeg tror du koder til en meget lille skærm, du har store problemer med din responsive kode i lidt større skærm, prøv at se hvordan det ser ud.



Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

VKM:

Hej

Er næsten færdig med min nye side og kunne godt tænke mig at hører hvad i synes om den. Kunne godt tænke mig at hører hvad der kunne ændres og hvad der mangler. Det drejer sig om: 

vkmmedia.dk



Hej VKM

Jeg er opdraget til at snakke lige ud af posen, og når du udelukkende reklamere med hvad i kan levere og hvad i tidligere har lavet skal både jeres eget site OG jeres kunders site være SPOT ON! Og det er det desværre bare ikke. Det hele er rodet godt og grundet rundt desværre og dette er jeg meget uforstående overfor..

I har et betalt theme på sitet (Shopkeeper) der er bygget op med Visual Composer og i har endda bygget hele sitet op med Woocommerce som INGEN mening giver? 


Når i vælger at fremvise jeres kunders cases må i da ALDRIG tage hele sitet og smide ind som et sub-domæne? Hvorfor ikke tage et screenshot eller en thumbnail direkte af domænet? 


Martin Jensen 
http://Startline.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)