Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger forslag til 3 af de skarpeste unge i alderen 20-24 år til nyt startup

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg ønsker at finde de absolut dygtigste og mest arbejdsomme hjerner, indenfor de 3 følgende områder i alderen 20-24 år:

Én mand indenfor programmering, én mand indenfor salg og én mand indenfor konceptudvikling. 

Jeg har gået med drømmen/ideen længe om at teste hvor langt og hvor hurtigt, man kan nå med et startup, hvis man finder det helt rigtige team.  Ideen er at vi starter uden en ide og uden en kæmpe startkapital, men med viljestyrke og færdigheder indenfor de ovenstående områder. Alle er med fra den spæde start og har lige meget at sige. Teamet vil bestå af 3 udefra og jeg. 

Det er fuldstændig underordnet om man har en uddannelse eller om man er selvlært i mors og fars kælder, man skal bare være klar på at give den maks gas og være dygtig. Det er et slags eksperiment med de rigtige og virkelige konsekvenser. Jeg drømmer om 'the dream team' og har intentionen om at skabe noget, helt fra bunden og udfordre det teoretiske ved et startup, ved at sætte en slags deadline. 

Jeg forstiller mig, at vi kommer til at dokumentere processen på en eller anden måde. (f.eks. gennem et podcast eller lign.) 

Hvis I har nogen forslag til personer der ville være interesseret eller kommentarer til ideen, må I meget gerne skrive her i tråden eller henvende jer direkte på min mail: 

kirstinerp@hotmail.com

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

du bør fortælle hvad det handler om. fordi programmering er et vidt begreb, og ikke alle programmører kan klare alle opgaver.

tillige med salg, der bør være områder som medarbejderen har kendskab til osv.

Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Tusind tak for svar. 

Det er jeg godt klar over :)  Det er netop derfor jeg anvender ordet programmering samt salg i dets bredeste forstand. Jeg håber lidt på, at finde nogen der er gode til en specifik ende af hhv. programmering samt salg og at ideen derfor kan tilpasse sig egenskaberne personen kommer med. Jeg prøver at starte så åbent som muligt og til sidst kunne sammensætte et team der har den rigtige kombination. 

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det en start-up eller et reality program du gerne vil starte, lige nu lyder det mest som det sidste (iværksætter-dating?).

Måske du skulle stille dig selv spørgsmålet: Hvad kan tiltrække "de absolut dygtigste og mest arbejdsomme hjerner".... Det er næppe et koncept, hvor stifteren ikke har en ide eller?

Hvad bidrager du i øvrigt selv med? (udover manglende ideer?Wink)

Beklager, min kedelige indstilling, men et koncept der går ud på at starte op uden ide, lyder noget tvivlsomt

Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår udemærket din idé - og synes, det lyder mega fedt! Bliver sjovt at følge! Idéen er netop, at der IKKE er idé, men ressourcerne.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

asmussen21:
Idéen er netop, at der IKKE er en idé, men ressourcerne.


En sikker opskrift til succes - eller noget :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt at alderen er så vigtigt  - men skulle tro at erfaring og viden/ dygtighed der langt vigtigere end at de er mellem 20-24 år.  Hvor mange i den alder tror du lige der har viden / faring med konceptudvikling og salg?

Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Du har helt ret i det virker naivt at tro, at jeg skal kunne finde de dygtigste i denne præcise aldersgruppe. Til gengæld, har jeg en mistanke om, at det er her man finder nogen af dem der har tid til et projekt som det her.  Jeg har lyst til at arbejde med nogen der ikke føler de har alt for meget at miste og nogen der er villige til at satse. Alderen er bestemt og jeg understreger, bestemt ikke fastsat. Jeg ønsker blot nogen, der ikke er alt for bekymret for baglandet. Ravn, hvis du er 70 år og har lyst til at være med, så skriv Wink

Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P

Link endelig til din bullet proof opskrift til succes - det lyder som om, du har knækket koden ;) Håber dette forum har plads til det skæve og usandsynlige. Meget godt er fremkommet, når det får tid og rum til det.

Man kan selvfølgelig også bære de Bonos hat - den sorte fx :) Se dét er der garanteret kommet meget godt ud af :/

Tilmeldt 3. Jan 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hæhæ - hvis du skal have en universitetsuddannelse og 5 års erhvervserfaring, så kommer du nok ud over den aldersgrænse som du omskriver. Jeg kender absolut ingen, og jeg har studeret/arbejdet i de miljøer.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)