Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd modtages !! Nyopstartet internet side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jan 19
Indlæg ialt: 10
Fra  Yoos.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er

Jeg har gennem en længere periode arbejdet på min hjemmeside. Og kender i det tilsidst ser man sig blind, så søger nogle gode feedbacks om de er positive eller negative tages de imod med åbne arme, meget læredom sker i modgang.

Min side er yoos.dk "Salg af designertøj til outlet priser"

På Forhånd tusinde tak.

Med venlig hilsen
Den nye Amino bruger.
Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Den nye Amino bruger,

Du må ikke blive sur på mig, når jeg skriver det her...! Vel...? :) Men der er altså en del ting som får alarmklokkerne til at ringe hos mig?

1: Dropdown-menuen virker/føles helt forkert? Alt, alt for meget "luft"...
2: Produkt-billederne på forsiden har 3-4-5 forskellige størrelser?
3: Den orange farve i Tilmeld til nyhedsbrev føles helt forkert?
4: Anmeld os på TrustPilot virker også malplaceret?
5: Hele området, alt luft omkring logo'et virker også helt forkert på mig? :) Behøver der at være alt den luft dér?

Igen, du må ikke blive sur på mig... Jeg skriver de ting som jeg bemærker, fordi at jeg ønsker at hjælpe... Intet andet... :)

- Louise

Fra København
Tilmeldt 2. Jan 19
Indlæg ialt: 10
Fra  Yoos.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Louise,

Tusinde tak for den hurtige responds, Det er klart noget jeg vil tage til efterretning og arbejde videre på.

Jeg har haft store problemer netop med dropdown menuen og luften omkring logoet som du nævner netop fordi jeg også følte der var for stort mellemrum, men har ikke lykkes mig endnu at løse dette problem.

Ang pkt 3. Har du en farve du kan anbefale ? Jeg valgte farven så den var iøjnefaldende.

Med venlig hilsen
Morten
Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Den røde farve som du har valgt nu, er marginalt bedre! :) Jeg havde dog foretrukket #00a7af hvis jeg var dig? Og logo'et er gemt/uploaded i en høj opløsning, hvorefter at temaet har gjort det mindre med kode-værk... Måske du kunne prøve at klippe noget af den tomme luft væk i logoet, og så uploade det igen? 

- Louise

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)