Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg være mistroisk ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedthas:
Han tilbyder at betale via paypal eller via kreditkort.

Der er jo noget med at beløbet først overføres 1 uge senere når det er B2B. Så kan transaktionen jo annulleres!.

Og et stort firma anvender ikke gmail.

Prøv evt at checke: ukendtnummer.dk

Hvis ingen indlæg, så ville jeg ikke sende noget som helst.

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Stor ordre ud af det blå? Fra "indkøbschef" med Gmail. hemmeligt nummer, ingen svar på firmatelefon, ingen hjemmeside etc. 

Lyder da mildest talt temmelig suspekt, hvilket vel også er grunden til dit spørgsmål? 

Så vidt jeg husker er kan PayPal betalinger trækkes tilbage/annulleres inden for en periode og kreditkortbetaling er jo heller ikke skudsikker, hvis der er svindel/stjålne kort indover....

En bankoverførsel kan mig bekendt ikke trækkes tilbage, så det var vel en mulighed (check med banken)

Men der er efter min mening rigelig grund til at være mistroisk... Personligt ville jeg nok holde mig væk......

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Thor:
Stor ordre ud af det blå? Fra "indkøbschef" med Gmail.

Ja det er jo lige det der virker meget mistænkeligt.  Min erfaring er at oplyser man, at man kun tager imod betaling via bankoverførsler - Er de svindlere høre du aldrig fra dem.

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Thor:

En bankoverførsel kan mig bekendt ikke trækkes tilbage, så det var vel en mulighed (check med banken)

Den kan ikke trækkes tilbage, det har du ret i. Men det er udelukkende et spørgsmål om hvor nemt det er at "trække" pengene tilbage.

 

I sidste ende kan man ikke beholde pengene alligevel.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)