Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At søge sponsorater til Everest ekspedition.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Som læst i overskriften er jeg pt I gang med at søge sponsorater til en planlagt ekspedition til Everest i 2020.

Dog har jeg brug for lidt hjælp fra dette fantastiske fællesskab. Jeg har nu lavet nogle nogle små grafiske designs af de muligheder jeg kan tilbyde udover en mulig investorer.

(Ville have vist billeder af disse muligheder, men det viser sig ikke at være muligt.)

Mulighed 1: en jersey med muligheder for tekst og logoer

Mulighed 2: velcro logoer på jakken samt hjelmen

Mulighed 3: logoer på et banner hvorpå der vil blive taget billeder af mig der holder det op undervejs og på toppen af Everest.


Hvilket så bringer mig til mine spørgsmål.

•Ville det være okay med bare at sende et dokument med alt beskrevet samt disse to billede eksempler.

• Fremstår det dårligt at tilbyde at sponsor logoerne sidder fast med velcro så de kan fjernes i tilfælde af "dødsfald"

• kan jeg tillade mig at udnytte det faktum at jeg ville være den yngste dansker til at bestige Everest til at skaffe sponsoraftaler.

• hvad skal man helst undgå at nævne/skrive når man søger sponsorater.

• sidst jeg tog en tur til Nepal fik jeg snakket med min guide om skole forholdene oppe i "bjerg byerne" og han fortalte at de ikke var særlig fantastiske. Så jeg tænkte at tage noget velgørenhed indover så alt overskuddet gik til at forbedre skolerne. Er dette en dårlig eller god idé eftersom største del af pengene vil gå til ekspeditionen.




Side 1 ud af 1 (1 indlæg)