Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

produktion af køkkenmaskiner.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle kloge aminobrugere.

Jeg står i den situation at jeg jeg altid har haft mange (efter min mening) gode ideer, og har nu kommet på en ting som jeg ikke lige kan slippe igen.
det er en køkken maskine, som jeg endnu ikke har set på markedet andet end et enkelt sted, (tysk hjemme side) og ligner mest af alt noget fra 1980.
hvad det helt specifikt er holder jeg indtil nu for mig selv.

det jeg søger ved jer er hjælp til at finde ud af hvordan jeg få denne maskine bragt til live. hvordan man lige umiddelbart får bygget en prototype som giver mening, og som folk kan se formålet i. spørgmål omkring patent søgning osv.
kunne selfølgelig godt bruge en menter eller partner i dette projekt.

jeg er selv uddannet kok, og ved derfor hvad der rykker sig inde for branchen, men også hvad trends'ne er i det private køkken. og dette produkt kan uden tvivl være en hjælp begge steder..

jeg har ikke forstand på at bygge en maskine og er derfor lidt i vildrede med hvor jeg skal starte.?

håber der er nogle der kan give en pointer i den rigtige retning.. jeg uddyber selfølgelig gerne hvis det skulle være nødvendigt.

de Bedste Hilsner

Kim
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Der er selvfølgelig muligheden i at tage til Kina og starte fra scratch med at få fremstillet en maskine, men det er sikkert ikke sagen.

Jeg har umiddelbart 3 bud, som kan være en genvej: